رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 529978

از سایپا و ماشین‌سازی با رانندگانی نامطمئن تا ذوب‌آهن و نساجیِ در خطر

ساعت 24-روز جمعه بهترین فرصت برای 4 تیم پایین جدول است که بتوانند وضعیت خود را بهبود ببخشند.

رقابت در پایین جدول رقابت های لیگ برتر هم به اندازه بالای آن، داغ و مهیج و نزدیک دنبال می شود و تیم هایی که حالا با سپری شدن حدود یک سوم از رقابت های لیگ بیستم در رتبه های انتهایی جدول قرار دارند، به دنبال راهی هستند که بتوانند خود را از این منجلاب نجات دهند و در این مسیر هیچ چیز همانند شکست دادن رقبای مستقیم، نمی تواند به آن ها کمک کند.

چهار تیم ماشین سازی، ذوب آهن، نساجی و سایپا که به ترتیب از آخر در جدول لیگ قرار گرفته اند، روز جمعه این فرصت را دارند تا با زمین زدن حریفان نزدیک شان در انتهای جدول، وضعیت خود را بهبود ببخشند. به بهانه دو دیدار حساس روز جمعه 4 تیم های پایین جدولی با یکدیگر، مروری داشته ایم بر این بازی ها و وضعیت تیم های در انتهای جدول:

*نساجی-ماشین سازی

در حال حاضر نساجی با 8 امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاده و ماشین سازی هم فقط با 3 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و این دیدار برای هر دو تیم، بهترین فرصت است تا وضعیت نا به سامان خود را سامان بدهند. شاگردان وحید فاضلی در تیم نساجی از 10 بازی صاحب 6 باخت، 2 برد و 2 مساوی از جمله در تقابل با تیم پرسپولیس شده اند و از سویی دیگر ماشین سازی، برخلاف دیگر تیم تحت مالکیت زنوزی، وضعیت اصلا خوبی ندارد و با هدایت سعید اخباری بدون برد و با 7 باخت و سه مساوی، برای این که نشان بدهد می خواهد در لیگ برتر بماند چاره ای جز برتری در دیدار روز جمعه ندارد.

*سایپا-ذوب آهن

تیم ابراهیم صادقی را بسیاری متخصص گرفتن مساوی از حریفان در لیگ نامگذاری کرده اند. تیمی دفاعی که از 10 بازی خود در لیگ برتر 7 مساوی، دو باخت و یک برد دارد و با 10 امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاده است. دیگر نکته منفی عملکرد سایپا در این فصل خط حمله این تیم است که این تیم فقط 5 گل در رقابت های این فصل به ثمر رسانده و حالا با مصدومیت محسن مسلمان که مغز متفکر سایپا به حساب می آمد، روزهای سختی برای نارنجی پوشان در پیش است و آن ها اگر تعداد بردهای خود را در لیگ افزایش ندهند، دور از ذهن نیست که این تیم در جدول به پایین تر از رتبه فعلی اش سقوط کند. حریف روز جمعه تیم سایپا اما بی تردید یکی از بدشانس ترین تیم های لیگ است. ذوب آهن با هدایت رحمان رضایی نشان داده که فوتبال خوبی را بازی می کند و این مسئله در دیدارهای سخت ذوب در این فصل لیگ برتر مقابل گل گهر،استقلال،تراکتور و پرسپولیس به خوبی به اثبات رسید. بداقبالی های گوناگون از اشتباهات داور گرفته تا فرصت های گلزنی از دست رفته اما تاکنون سبزهای اصفهان را از کسب پیروزی در لیگ برتر محروم کرده و آن ها را با 7 مساوی و سه باخت، در رده پانزدهم جدول نگه داشته است. رحمان رضایی که حالا با چیزی شبیه به اولتیماتوم از سوی اعضای هیئت مدیره ذوب آهن هم مواجه شده خوب می داند که دیدار عصر جمعه با سایپا بهترین فرصت برای کسب اولین پیروزی و 10 امتیازی شدن و به تبع آن دل کندن از منطقه قرمز جدول لیگ بیستم است و باید دید نبرد تعیین کننده این دو تیم پایین جدولی به کجا خواهد رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها