رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 529992

از سیر تا پیاز جدایی ستاره استقلال!

ساعت 24-بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال درخواست سود تاخیر در پرداخت کرده بود.

هروویه میلیچ، مدافع - هافبک کروات تیم فوتبال استقلال بامداد روز سه‌شنبه، بدون هماهنگی با مدیران این باشگاه ایران را به مقصد کشورش ترک کرد. داستان از این قرار است که میلیچ اخطار رسمی ۱۰ روزه به باشگاه استقلال ارسال کرده بود که مهلت آن بعد از دربی پایتخت به اتمام می‌رسید.

نکته مهم این است که در قرارداد بازیکن کروات استقلال سود تأخیر در پرداخت قید شده و این بازیکن تقاضای پرداخت این سود را کرده بود. مبلغی که به دلیل پرداخت نکردن مطالبات این بازیکن سر موعد، توسط مدیران سابق رقم سنگینی شده بود.
مدیرعامل استقلال چندین جلسه با میلیچ برگزار می‌کند و حتی مطالبات فصل گذشته او هم طی هر جلسه‌ای، پرداخت می‌شود. به او قول پرداخت مطالبات این فصل هم طی چند قسط داده می‌شود. او ابتدا قبول می‌کند، اما بعد مدیر برنامه خود را جلو می‌اندازد. نکته جالب اینکه میلیچ نسبت به سایر بازیکنان فصل گذشته بیشترین دریافتی را داشته است.

میلیچ که خواهان تمدید قرارداد با باشگاه استقلال بود از طرف مدیر باشگاه به او درخواست پس گرفتن اخطار و مهلت ۱۰ روزه مطالباتش می‌شود تا باشگاه بتواند بدون مشکل با او تمدید کند. حتی در این جلسات گفته شد مثل مابقی بازیکنانی که قراردادشان پایان فصل به اتمام می‌رسد، صبوری کند تا همه بازیکنان در نیم فصل پای میز مذاکره بنشینند.

میلیچ به مدیر باشگاه اعلام می‌کند که از این اخطار‌ها به استقلال زیاد فرستاده و جای نگران نیست، اما او پس از چند روز ایران را ترک می‌کند. در این بین محمود فکری هم پنج‌شنبه هفته گذشته جلسه ۳ ساعته‌ای را با میلیچ برگزار و در مورد دلایل نبودن او در ترکیب اصلی صحبت می‌کند و اشتباهات او را متذکر می‌شود.

او که با برنامه‌ریزی از قبل بلیت و ویزای خود را فراهم کرده بود، بدون اطلاع به مدیران باشگاه، ایران را ترک کرد و مشخص نبود اگر قرارداد او در این روز‌ها تمدید می‌شد، باز هم در ایران می‌ماند و یا به گفته مدیربرنامه‌اش به دلیل اعتقاد نداشتن سرمربی، باز هم به کشورش بازمی‌گشت. در این صورت میلیچ می‌توانست تمام پول فصل بعدش را هم از استقلال طلب کند.
هنوز هم کسی نمی‌داند این بازیکن برای همیشه استقلال را ترک کرده یا مثل ابتدای این فصل تصمیم به بازگشت به ایران می‌گیرد؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها