رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530151

پاسخ عمران خان به اتهام ارتباط ایران با القاعده از سوی پمپئو

ساعت 24- نخست وزیر پاکستان در واکنش به اتهامات آمریکا علیه ایران گفت: سخنان مایک پمپئو وزیر امورخارجه ایالات متحده حرکتی خطرناک برای کسب خشنودی اسرائیل است اما جهان این ادعاها را هرگز باور نمی‌کند.

عمران‌خان» جمعه شب در مصاحبه با شبکه پاکستانی «BOL» نیوز، تاکید کرد که اتهامات پمپئو علیه جمهوری اسلامی ایران و مرتبط دانستن این کشور با القاعده هرگز باور کردنی نیست و دنیا چنین سخنانی را قبول نمی‌کند.

وی افزود: پمپئو به طور اصولی به پایان خط رسیده و مهلت دولت فعلی در آمریکا تمام شده است با این حال اتهامات وی بسیار خطرناک است و هدف اصلی آن نیز بدست آوردن خشنودی صهیونیست‌ها می‌باشد.

نخست وزیر پاکستان گفت: هیچ شکی نیست که پمپئو برای جلب رضایت اسرائیل چنین اتهامات بی‌اساسی را علیه ایران مطرح می‌کند البته شاید وی خود را برای انتخابات سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند و با همین هدف به دنبال جلب حمایت لابی صهیونیسم است.

وی تاکید کرد: تنها اسرائیل در منطقه به دنبال تضعیف ایران است هیچ کشوری مانند ایران در جایگاه مقاومت و ایستادن روی پاهای خود نیست به همین دلیل آمریکا بعد از سوریه و عراق درصدد ایجاد نابسمانی در ایران است.

عمران خان افزود: متاسفانه تمام سیاست‌های وزیر امورخارجه دولت ترامپ برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی متمرکز شده است.

پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه ایران هراسی و ادعاهای واهی علیه کشورمان اخیرا مدعی شد: ایران به برنامه ریزی برای حملات ۱۱ سپتامبر کمک کرده بود و جمهوری اسلامی ایران مقر جدید القاعده است.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در واکنش به ادعای بی اساس پمپئو در مرتبط کردن ایران با القاعده تاکید کرد: هیچ کس فریب نمی‌خورد تمامی تروریست‌های حادثه ۱۱ سپتامبر از کشورهای محبوب مایک پمپئو درخاورمیانه بودند، هیچ کدام از ایران نبودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها