رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530170

این استان‌ها بارش خواهند داشت/ تهران نیمه‌ابری

ساعت 24-مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش غلظ آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز (۲۷ دی) از بارش برف و باران در استان‌های کشور از امروز خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۲۷ دی) در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از غلظت آلاینده‌های جوی کاسته خواهد شد و در استان‌های کرمانشاه لرستان و ایلام بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فردا (۲۸ دی) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، لرستان، کردستان، همدان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و دامنه‌های البرز و تهران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، دوشنبه (۲۹ دی) در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و برخی استان‌های غرب کشور بارش برف و باران ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه سه‌شنبه (۳۰ دی) در برخی از مناطق غرب و شمال غرب بارش برف و باران رخ می‌دهد، اظهار کرد: روز چهارشنبه (۱ بهمن) برای شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر بارش پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز (۲۷ دی) نیز غرب دریای خزار مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ دی) نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با افزایش باد با احتمال بارش پراکنده وکاهش ابر در اوایل شب با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۹ دی) قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش باد و افزایش ابر در اواسط روز با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها