رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530172

امیری: بازیکنان پرسپولیس باید انتظار به حق هواداران را درک کنند

ساعت 24-هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران ما در این چند سال همیشه انتظار دارند تیم شان کار بزرگی انجام بدهد و تمام بازیکنان باید این انتظارهای به حق را درک کنند.

وحید امیری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: تمرینات خوبی را انجام داده ایم و تمام بچه ها مصمم هستند روند خوبی که در بازی با استقلال داشته را حفظ کرده و بتوانیم با کسب امتیاز در دیدارهای آینده خود را به صدر جدول برسانیم.

وی درباره احتمال آغاز روند بردهای پرسپولیس از بازی با فولاد گفت: هواداران عزیز ما در این چند سال همیشه انتظار دارند تیم شان کار بزرگی انجام بدهد و تمام بازیکنان باید این انتظارهای به حق را درک کنند. تمام تلاش و نیت‌مان برای کسب بهترین نتایج است اما برخی مواقع اسیر اتفاق‌های فوتبال می‌شویم و نتایج دلخواه خودمان و هواداران رقم نمی خورد. اطمینان داشته باشید با تمام توان در تمام بازی ها ظاهر می شویم و دوست داریم همیشه طرفداران خوشحال باشند و به پرسپولیس که از لحاظ شخصیتی و فوتبالی بهترین تیم ایران است افتخار کنند.

هافبک تیم پرسپولیس درباره اینکه بدشانسی‌های این تیم چه زمانی تمام می‌شود، توضیح داد: نمی توانیم بگوییم بدشانسی. در سال های گذشته خیلی از مواقع گل زده‌ایم و توانسته ایم آن را حفظ کنیم اما گل خوردن در دقایق پایانی بازی‌های اخیر نشان می دهد تا حدی تمرکزمان پایین است که مطمئن باشید این اتفاق‌ها جایی تمام می‌شود. اینک یک تیم در بازی‌هایش جلو می‌افتد اما به دلیل نداشتن تمرکز در لحظات پایانی نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند از نظر من مقطعی است و امیدوارم این مسائل از بازی‌های آینده تمام شود و با کسب سه امتیاز به جایگاهی که حق مان است برسیم.

امیری در گفت و گو با رسانه رسمی پرسپولیس درباره گلزنی خود در دربی 94 پایتخت عنوان کرد: قبل از دربی خیلی از دوستان با من تماس گرفته و می‌گفتند احساس می کنیم می‌توانی در بازی با استقلال گل بزنی. واقعیت این است خیلی تمرکز و فکر کردم اما نمی توان تلاش تمام بازیکنان را در نظر نگرفت. نفرات پرسپولیس تا آخرین دقیقه با تمام توان‌شان تلاش کردند و همین امر سبب گلزنی من شد. باید از تمام بازیکنان و افرادی که زحمت کشیدند قدردانی و تشکر کنم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها