رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530232

توضیحات وزارت نیرو درباره اظهارات اردکانیان

ساعت24-وزارت نیرو توضیحاتی را درباره خبر نقل شده از وزیر نیرو ارائه داد.

این خبرگزاری در تاریخ ۲۱ دی ماه سال جاری خبری با عنوان «مشکلات آبی ایران و افغانستان در حال حل شدن است» به نقل از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد. وزارت نیرو در ارتباط با این خبر توضیحاتی ارائه داده است که در ادامه می خوانید:

در پی درج خبری در سرویس آب و انرژی خبرگزاری مهر با عنوان «کنوانسیون پاریس جلوی توسعه نیروگاه ها را گرفت» در تاریخ ۲۱ دی‌ماه ۹۹ که به نقل از خبرگزاری صداوسیما منتشر شده است، به استحضار می‌رساند بر اساس متن دقیق خبر منتشر شده در خبرگزاری صدا و سیما به عنوان منبع اصلی، تیتر و لید انتخاب شده توسط خبرگزاری مهر نادرست است. طبق فیلم موجود از این مصاحبه و متن منتشر شده، وزیر نیرو در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته است: «وقتی ما نگاه به آمار و ارقام می‌کنیم و می‌بینیم که قبل از شروع به کار این دولت، در ۳۵ سال قبل از آن به طور متوسط سالی ۱۷۷۵ مگاوات ظرفیت جدید به مدار وارده شده و در دوران این دولت (در طول هشت سال)، سالی ۲۵۰۰ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار شده است، طبیعتاً نه تنها کندی و کاهشی در احداث نیروگاه‌ها نداشتیم بلکه عملکرد، عملکرد خوبی است.»

بنابراین انتخاب تیتر خبرگزاری مهر از پاسخ، کاملاً نامرتبط و ناصحیح است. بنابراین خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به تصحیح مطلب فوق و درج سخنان وزیر نیرو اقدام فرمایید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها