رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530270

تردد از ساعت ۲۱ به بعد همچنان ممنوع است

ساعت24- معاون استاندار تهران با اشاره به ارزیابی مطلوب از اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در سطح استان تهران بر لزوم استمرار هم افزایی در اجرای این طرح و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شکراله حسن بیگی، در تشریح ادامه روند اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تهران گفت: خوشبختانه بر اساس ارزیابی انجام شده اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در تهران مطلوب بوده است. در حال حاضر رنگ ابی به عنوان شرایط کم خطر درنظر گرفته شده است و منع رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۴صبح حتی در این شرایط حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: در حقیقت طرح شهید سلیمانی از ابتدای اجرای این طرح اثرگذاری مناسبی در سطح استان تهران در چهار محور شناسایی، رهگیری، قرنطینه و حمایت داشته است. هم افزایی که در اجری این طرح به وجود آمده، باید با قوت استمرار داشته باشد و هر چند آمارهای کرونا ویروس کاهش یافته ولی نباید توقف و خللی در اجرای این طرح ایجاد شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت مشارکت مردم جهت مقابله با کرونا ویروس افزود: باید پروتکل های بهداشتی همچنان به عنوان یک ضرورت در دستور کار همه شهروندان قرار گیرد. مردم همواره در صحنه های مختلف مشارکت و همراهی داشته اند و تقاضا داریم جهت مقابله با این ویروس نیز با پرهیز از تردد و تجمعات غیرضروری مشارکت و همراهی خود را نشان دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها