رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530371

فراخوان اعزام مشمولان به مراکز آموزشی در مورخه یکم بهمن ماه ۱۳۹۹

ساعت24-معاون وظیفه عمومی استان از اعزام کلیه مشمولان عادی، دیپلم و دانشگاهی در یکم بهمن ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، کارمندرتبه۱۵ "مالک بهمنی" ، با اعلام این خبر گفت: طبق موارد مندرج در برگه‌های اعزام به خدمت، آن دسته از مشمولانی که جهت اعزام به خدمت، توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا مستقیماً به مراکز آموزش معرفی شده‌اند، خودشان را به آن مراکز معرفی و مابقی مشمولان باید رأس ساعت ۰۷۰۰ روز چهارشنبه مورخه یکم بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به آدرس جاده دانشگاه آزاد اسلامی - جنب ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته باشند.
وی ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی اصلاحی ۲۲ آبان ۱۳۹۰ را تشریح کرد و بیان داشت: طبق این قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها تا ۳ ماه باشد، ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از ۳ ماه باشد، ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.
معاون وظیفه عمومی استان اضافه کرد: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل، کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و غیره را قبل از اعزام انجام دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مشمولان به منظور رعایت نکات بهداشتی وسایل شخصی، بهداشتی، استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، لباس زیر، کارت تلفن و غیره را به همراه داشته باشند.
وی تصریح کرد: برابر ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح، با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان‌پذیر نمی‌باشد بنابراین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز مانند برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهدا و غیره را همراه خود داشته باشند.
کارمند "بهمنی" در پایان از خانواده مشمولان خواست، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع جمعیت در روز اعزام، از حضور و استقرار برای بدرقه اکیداً خودداری نمایند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها