رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530684

آبروی دختر جوان در اصفهان رفت / علاقه به بازیگری کار دستش داد

ساعت 24-فردی که با درج آگهی استخدام بازیگری اقدام به تهدید و اخاذی از دختر جوان کرده بود دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا اصفهان از نقشه شوم فردی که با درج آگهی استخدام بازیگری اقدام به تهدید و اخاذی از دختر جوان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت دختر جوان مبنی بر اینکه با هدف استخدام بازیگری، اقدام به ارسال رزومه و تصاویر خصوصی خود برای فردی ناشناس کرده و پس از آن مورد تهدید و اخاذی قرار گرفته است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی عنوان کرد پس از مشاهده آگهی استخدام بازیگری در یکی از سایت‌های تبلیغاتی درخواست خود را به فرد آگهی دهنده از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کردم، سپس وی درخواست تصاویر خصوصی از من کرد، پس از دریافت تصاویر اقدام به ارسال پیام های تهدید آمیز و تقاضای وجه در قبال عدم انتشار تصاویر کرده است.

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت: با توجه به شواهد و مدارک موجود و تحقیقات تخصصی صورت گرفته نهایتاً متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

مرد پلید آبروی دختر اصفهانی را برد / انتشار عکس های خصوصی در شهر

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاهبرداران نادیده گرفته شده و با سوء استفاده از مصادیق مختلف نقض این موضوع، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود.

این مقام مسئول در آخر با بیان این‌که برخی افراد تمایل دارند که مورد توجه دیگران قرار بگیرند ، تصریح کرد: سودجویان و کلاهبرداران از طعمه‌های خود می‌خواهند که تن به خواسته‌های شیطانی آنها داده و اگر این کار را انجام ندهند، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی طعمه‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌کنند

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها