رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530919

عراقی زاده: شمسایی کارش را بلد است/بازیکنان گیتی پسند 3 میلیون جریمه شدند

ساعت 24-عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند گفت: در باشگاه گیتی‌پسند تصمیمات را یک نفر نمی‌گیرد و تصمیم ها با مشورت اعضای هیات مدیره است.

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر سال جاری، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونا، به هر دلیل با تشخیص هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مقرر شد، مسابقات با روش فعلی برگزار شود. در باشگاه گیتی‌پسند تصمیمات را یک نفر نمی‌گیرد هر تصمیمی که گرفته می‌شود با مشورت اعضای هیأت مدیره است و بنده مجری این تصمیمات هستم. نقشه راهی که در ابتدای سال 99 آغاز کردیم با هماهنگی کامل با سرمربی تیم به پیش خواهیم برد. هر هفته جلسات فنی با حضور سرمربی و مدیران باشگاه برگزار می‌شود.

عضو هیأت مدیره گیتی پسند گفت: باشگاهی نیستیم که با یک باخت به حاشیه برویم و یا با برد مغرور شویم و نقاط ضعف را فراموش کنیم. وحیدشمسایی کار خودش را بلد است و بین او و ما هماهنگی و خط مشی مشخص وجود دارد. راه را با وی و دستیارانش به سرمنزل مقصود خواهیم رساند. هیات مدیره باشگاه از کادر فنی و بازیکنان تا آخرین ثانیه لیگ حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برد و باخت را بعد از 24 ساعت فراموش می‌کنیم، عنوان کرد: قطعا وحید شمسایی به همراه کادر فنی کاردان خود و همچنین این بازیکنان که همه آنان از لحاظ فنی و اخلاقی سرآمد هستند به ادامه راه با تجربه گرفتن از بازی با مقاومت پیش خواهند رفت.

عراقی‌زاده در خصوص میزبانی گیتی‌پسند در سه رده تیم‌های پایه در لیگ برتر گفت: گیتی پسند هر ساله با دستور مدیرعامل باشگاه درخواست میزبانی می‌کند و سعی کرده‌ایم به جهت بالابردن سطح کیفی مسابقات بهترین سالن و امکانات را جهت داوران و ناظران مهیا کنیم. هدف ما این است که رده‌های پایه بازویی جهت شناخت بازیکنان برتر آن برای کمیته فوتسال و سرمربی تیم‌های ملی باشیم.

وی همچنین در مورد باخت هفته گذشته مقابل مقاومت البرز گفت: بازیکنان هر کدام به مبلغ سه ملییون تومان جریمه شدند و کادر فنی تیم هم قرار است جلسه ای با هیات مدیره داشته باشند تا مشکلات تیم بررسی شود

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها