رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531063

هواداران رئال مادرید دیگر به زیدان اعتماد ندارند

ساعت24-در نظر سنجی سایت آس مشخص شد دیگر هواداران به سرمربی رئال مادرید اعتماد ندارند.

به نقل از آس، فصل برای رئال مادرید نگران کننده شروع شد. حذف از سوپر جام اسپانیا با شکست برابر اتلتیک بیلبائو برای هواداران تلخ بود اما بدترین اتفاق، زمانی فرا رسید که سفیدپوشان مقابل تیم دسته سومی آلکویانو در کوپا دل ری مغلوب شدند و خیلی زود با این رقابت ها خداحافظی کردند. شکست از تیم ۱۰ نفره در وقت های اضافه خشم هواداران را به همراه آورد و آن ها خواستار تغییر در نیمکت شدند.

زین الدین زیدان با وجود این که یکی از پسران عزیز سانتیاگو برنابئو است اما نخستین نشانه ها به سمتش رفت. سایت آس در یک نظرسنجی از کاربرانش خواست تا درباره ادامه حضور سرمربی فرانسوی در رئال مادرید نظر بدهند. از میان ۶۵ هزار و ۶۴ نفر ۵۹ درصد اعلام کردند زیدان باید استعفا دهد یا برکنار شود. ۴۱ درصد همچنان به سرمربی رئال مادرید اعتماد دارند.

این برای نخستین بار است که زیدان چنین شرایطی را تجربه می کند. در بحران تیم در سال های اخیر همیشه مقصر بازیکنان (به خاطر عملکردشان) یا فلورنتینو پرس (به دلیل نحوه مدیریت بد) بودند. در این مورد هواداران با عملکرد سرمربی فرانسوی موافق نیستند چون به بازیکنانی فضا می دهد که مدت هاست روی فرم نیستند کسانی از جمله ایسکو و مارسلو و در مقابل جوانان مستعدی همچون اودگارد و یوویچ را کنار می گذارد. همچنین به بازی ضعیف مادرید در یک ماه اخیر اشاره کردند که علاوه بر از دست دادن دو جام، چهار امتیاز در لالیگا از دست داد.

در چنین شرایطی مدیریت همچنان به زیدان اعتماد دارد و به خاطر حذف از کوپا او را اخراج نخواهد کرد. مهمترین عناوین لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند که هنوز سفیدپوشان شانس فتحش را دارند. این دو جام می توانند روی آینده سرمربی فرانسوی تاثیر بگذارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها