رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531095

پیام سه رئیس‌جمهور ایالات متحده برای بایدن: روی کمک ما حساب کن

ساعت 24 - باراک اوباما، جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون، روسای جمهوری پیشین ایالات متحده در یک قاب حاضر شدند و به جو بایدن، رئیس‌جمهوری این کشور و کامالا هریس، معاون او اطمینان دادند که برای کمک و همراهی آنها در کنارشان خواهند بود.

باراک اوباما در این باره خطاب به معاون پیشین خود گفت: ‌«جو، به تو افتخار می‌کنم، تو و کامالا باید بدانید که ما سه نفر در کنار شما خواهیم بود، ما به عنوان شهروند این کشور هر وقت شما بخواهید آماده هستیم تا اینکه به شما کمک کنیم تا کشورمان گامی به پیش بردارد

بیل کلینتون نیز خطاب به جو بایدن گفت: «خوشحالم که آنجا هستی و برایت آرزوی سلامتی می‌کنم. امروز برای ما صحبت کردی و حالا ما را راهبری خواهی کرد و ما آماده پیش‌روی با شما هستیم. موفق باشید. خدا شما را حفظ کندبه گفته او «ما همگی در تلاشیم تا به حالت عادی برگردیم و با چالش‌های کاملا غیر عادی کنار بیاییم. این یک زمان هیجان‌انگیز استباراک اوباما در عین حال به یکی از بهترین خاطراتش از مراسم تحلیف خود اشاره کرد: «بهترین خاطره من لطف و بزرگواری بود که رئیس‌جمهور بوش به من و همسرش لورا نسبت به میشل [اوباما] داشتندجورج دبلیو بوش همچنین تاکید کرد: «این واقعیت که ما سه نفر اینجا ایستاده‌ایم و در مورد انتقال صلح‌آمیز قدرت صحبت می‌کنیم بیانگر تمامیت نهادی کشورمان استمراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده روز چهارشنبه بیستم ژانویه برگزار شد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور در این مراسم حضور نداشت و معاونش مایک پنس برای شرکت در این مراسم حضور یافته بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها