رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531096

پاسخ صادق خرازی به انتقادات واعظی از اصلاح طلبان

ساعت24- دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: ناامید کردن بیش از ۲۳ میلیون رای‌دهنده به حسن روحانی و تضعیف سرمایه اجتماعی یک جریان سیاسی ریشه‌دار طی ۴ سال گذشته، کار بزرگی بود که آقای واعظی و حلقه محدود اطراف ایشان به خوبی موفق به انجام آن شدند.

سید محمدصادق خرازی در پاسخ به صحبت‌های امروز محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، گفت: از صمیم قلب آرزو داشتم می‌توانستم حرف آقای واعظی را تایید کنم و بگویم رای آقای روحانی حاصل عملکرد ستاد آقای واعظی و دوستان نزدیک ایشان است و اصلاح‌طلبان هیچ نقشی در روی‌کار آمدن این دولت نداشتند اما چه کنم که افکار عمومی این پاسخ را نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: هر قدر آقای واعظی قسم بخورد که اصلاح طلبان، آقای هاشمی و آقای خاتمی هیچ نقشی در پیروزی آقای روحانی نداشتند و خود اصلاح‌طلبان هم این را بگویند اما افکار عمومی و جوانان و مردمی که با اعتماد به اصلاح‌طلبان به آقای روحانی رأی دادند، این را نمی‌پذیرند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با انتقاد از نوع نگاه و رویکرد رئیس دفتر رئیس جمهور، ادامه داد: مشکل آقای واعظی این است که درکی از جنبش‌های اجتماعی و سرمایه‌های اجتماعی ندارند و تصور می‌کنند چند نفر محدودی که دور ایشان در ستاد انتخاباتی جمع شدند باعث پیروزی آقای روحانی شده‌اند و ایشان هم لطف کردند و سهمی از قدرت به اصلاح طلبان دادند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها