رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531183

معرفی مختصر و مفید کارگزاری مفید و کارگزاری آگاه در بورس

رپورتاژ تبلیغی / از سال 1373 آغاز شد. در طول زمان با تلاش مستمر به یکی از کارگزاری های برتر کشور تبدیل شد.

کارگزاری مفید؛ کارگزاری برتر کشور

از سال 1373 آغاز شد. در طول زمان با تلاش مستمر به یکی از کارگزاری های برتر کشور تبدیل شد. این تلاش مستمر شامل ایجاد اپلیکیشن های متعدد و سایتهای متنوع به همراه نرم افزارهای کاربردی برای سهامداران بوده است. اپلیکیشن هایی که بومی شده بودند. کارگزاری مفید با سابقه ای درخشان امروزه به عنوان یکی از برترین کارگزاری های کشور شناخته شده است. زیرا مفید خواسته است تا برترین باشد.

کارگزاری مفید

در حدود 4000 نقطه در کل کشور به عنوان نمایندگان کارگزاری مفید می باشند و خدمات متنوع بورسی را ارائه می دهند. کارگزاری مفید زیر مجموعه های متعددی دارد. از آن جمله می توان به 6 صندوق برتر سرمایه گذاری با نام های پیشتاز، ممتاز، پیشرو،امید توسعه، حامی و نامی اشاره نمود. از سوی دیگر در خصوص اپلیکیشن ها و سامانه های کارگزاری مفید می توان به ایزی تریدر، ایزی تریدر همراه، آنلاین پلاس، مفید تریدر و معاملات آتی کالا نام برد. ایزی تریدر همراه جهت استفاده در تلفن همراه و انجام معامله بورسی از طریق موبایل ایجاد شده است همانطور که با مفید تریدر می توان به صورت همزمان به معامله و تحلیل پرداخت. با آنلاین پلاس نیز شخصی سازی صفحات و مدیریت آن در اختیار کاربر است.

آموزش بورس

امکانات بیشتر کارگزاری مفید

این کارگزاری به منظور اطلاع رسانی گسترده و ایجاد تعامل میان مشتریان به ایجاد باشگاه مشتریان پرداخته است. پلکان، باشگاه مشتریان کارگزاری مفید است. این باشگاه با عضو گیری از میان تمام سهامداران و مشتریان ایجاد فضای رقابتی و آموزشی، سعی بر آن دارد تا مشتریان را از این طریق بیشتر با بورس آشنا نماید. در این باشگاه مسابقات متعددی برگزار می شود که بیشتر جنبه آموزشی داشته و جوایزی نیز برای برندگان در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر امکانات متعددی مانند بسته اعتباری 20 میلیونی یک ماهه از جمله این موارد است که سهامداران می توانند با دریافت آن به معامله پرداخته و از منافع به دست آمده، اصل اعتبار را بازگردانند. البته اعتبار این بسته ها می تواند افزایشی باشد، اما نکته در آن است که عملکرد سهامدار چگونه است. در این باشگاه طرح های متعددی مانند طرح بیستا وجود دارد که در آن 20 درصد امتیاز دوستان مدعو طی 20 ماه در اختیار فرد قرار می گیرد.

برای حضور در بخشهای متنوع اپلیکیشن های متعدد و سایتهای متنوع کارگزاری مفید با ثبت نام انجام داد اما در پلکان با داشتن ایمیل و کد ملی می توان وارد باشگاه شد. این کارگزاری انتخاب را در اختیار مشتریان قرار داده است تا با بینش کافی و بدون اجبار، مفید را انتخاب کنند.

در پایان نیز با اپلیکیشن آموزش بورس کارگزاری مفید آشنا می شویم که بامبو نام دارد. این اپلیکیشن به عنوان یک برنامه ریز و هدایتگر مالی سهامداران است. گام به گام این اپلیکیشن، از یادگیری، انتخاب هدف، برنامه ریزی برای رسیدن به هدف و در نهایت رسیدن به هدف از جمله اقداماتی است که در اپلیکیشن برای مشتریان در نظر گرفته شده است. بامبو راهنمای افراد در رسیدن به هدف مطلوب است.

از جمله اهداف کارگزاری مفید، جلب رضایت مشتریان و جذب سهامدار بیشتر، ارائه خدمات با کیفیت بالاتر، ملزم بودن به رعایت اخلاق و همت بیشتر در خصوص حفظ سرمایه مشتریان و تامین منافع آنها و در نهایت داشتن سلامت کاری می باشد. شعار کاری کارگزاری مفید را می توان محافظت از سرمایه سهامداران دانست که این موضوع از ارزشمندترین نکاتی است که هر کارگزاری باید به آن توجه داشته باشد و بدون رعایت این موضوع به راحتی و در کمترین زمان ممکن سهامداران از کارگزاری خارج خواهند شد.

همچنین جهت ارائه خدمات برتر، این کارگزاری توانسته است سامانه برخط و آنلاین خود را نیز با نام مفید آنلاین در اختیار کاربران قرار دهد که تمامی این امکانات پیشرفته راهی به سوی تحلیل بهتر خواهند بود.

آگاهی از بورس با کارگزاری آگاه

شروعی موفق و آگاهانه از سال 1384 آغاز شد. با این شروع، هدف پرش به سمت قله برتر و پر از افتخار در بورس کشور بود. جایگاهی که شاید کمترین کارگزاری توانست تا به آن دست یابد. استانداردهای متعدد و متنوعی را دریافت نمود که این استانداردها بر اساس همت و تلاش این کارگزاری به دست آمد. آری کارگزاری آگاه یکی از کارگزاری های موفق کشور است که در گذر زمان موفقیتهای مختلفی را کسب نمود. تمام شعارهای این کارگزاری در راستای رضایت مشتری و ایجاد کیفیت در ارائه محصول خلاصه شده است. با توجه به توانمندی هایی که این کارگزاری از خود بروز داده است، مجوزهای مختلفی از سازمان بورس دریافت نموده و اجازه فعالیت در بورس اوراق بهادار، بورس کالا، بورس سکه، بورس انرژی و فعالیت های دیگر بورسی را دارد. در این میان دو شرکت برجسته نیز با این کارگزاری همکار هستند. شرکت ویستا سامانه آسا و شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه. در پایان این قسمت به افتخارات کارگزاری آگاه اشاره می نماییم. این کارگزاری توانسته تا در میان بیش از 100 کارگزاری داخل کشور رتبه الف را دریافت نماید و جایگاه مناسبی را در این کسب نماید. از سوی دیگر علاوه بر رتبه کسب شده به عنوان یکی از سه کارگزاری برتر کشور نیز معرفی گردیده است. از سوی دیگر مجوزهایی که این کارگزاری دریافت نموده است در میان کارگزاری های مختلف تقریبا منحصر به فرد می باشد و این تمایزی است که کارگزاری آگاه با سایر کارگزاری ها داشته است.

کارگزاری اگاه

امکانات کارگزاری آکاه

کارگزاری آگاه نیز به مانند کارگزاری های دیگر دوره های متعدد آموزشی برگزار می نماید که به واسطه آن افراد می توانند اطلاعات مرتبط بورسی خود را ارتقاء دهند و از مزایایی که این کارگزاری در نظر گرفته است، بهره مند گردند. فیلم های آموزشی متعدد و متنوع، دوره های آموزشی و اپلیکیشن آموزش آگاه از جمله امکانات آموزشی این کارگزاری برتر می باشد. همچنین آموزش ها از ابتدایی تا پیشرفته بوده و لذا همه نوع گروهی را شامل خواهد شد. در حال حاضر نزدیک به 5200 دوره آموزشی بورس از سوی این کارگزاری برگزار گردیده است و بیش از 400 هزار شرکت کننده از این دوره ها استقبال نموده اند. همچنین بیش از دو هزار همایش رایگان نیز ره آورد کارگزاری آگاه بوده است. در این همایش ها نیز بیش از دویست هزار نفر شرکت نموده اند و از نکات آن بهره مند شده اند. از آنجایی که معاملات در بورس متنوع است و از دلالی به دور است و شکلی قانونمند دارد لذا طرفداران سرمایه گذاری در بورس زیاد هستند.

از جمله امکانات دیگری که کارگزاری آگاه برای مشترین خود در نظر گرفته است، بآشگاه مشتریان است که هم نامگذاری آن خاص آگاه است و هم فعالیت هایی که در آن انجام می شود، متفاوت از سایر کارگزاری ها می باشد. این باشگاه مشتریان هم به عنوان ارتباط دهنده میان مشتریان و هم سامانه آموزش دهنده است. در مقالات بعدی با این کارگزاری بیشتر آشنا خواهیم شد. با کارگزاری آگاه و خدمات آن همراه باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها