رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 532148

Access control یا اکسس کنترل چیست و چه استفاده ای دارد؟

رپورتاژ تبلیغی / به نقل از گروه فنی و مهندسی تیک تاک دستگاه اکسس کنترل یا به اصطلاح سیستم کنترل دسترسی مکانیزمی است که با استفاده از آن می توان دسترسی افراد مختلف به اتاق و اماکن مهم و خاص را کنترل و در صورت نیاز محدود نمود.

به نقل از گروه فنی و مهندسی تیک تاک دستگاه اکسس کنترل یا به اصطلاح سیستم کنترل دسترسی مکانیزمی است که با استفاده از آن می توان دسترسی افراد مختلف به اتاق و اماکن مهم و خاص را کنترل و در صورت نیاز محدود نمود.

استفاده از اکسس کنترل امروزه پیشرفت چشمگیری در جامع داشته است به طوری که هر فرد در طول روز چندین بار خواسته یا نا خواسته مجبور به استفاده از دستگاه های اکسس کنترل می باشد.

یکی از پر کاربرد ترین استفاده ها از این سیستم در سیستم حمل و نقل عمومی می باشد در این مکان ها افراد می بایست جهت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس و یا مترو از کارت های مغناطیسی جهت عبور و تردد از گیت کنترل تردد استفاده نمیاند. در اینجا گیت های کنترل تردد ( که اغلب در مترو ها از نوع شیشه ای و در ایستگاه های اتوبوس از نوع میله ای یا اهرمی می باشند ) نقش دستگاه کنترل دسترسی و یا اکسس کنترل را دارند و مانع از عبور افراد غیر مجاز به داخل ایستگاه می شوند.

کاربرد دستگاه اکسس کنترل در شرکت ها و سازمان ها

دستگاه های اکسس کنترل که به آن دستگاه کنترل دسترسی نیز گفته می شود امروز یکی از راهکار های بالاترین امنیت در سازمان ها و شرکت ها می باشد

در کاربرد ترین دستگاه های مربوط به کنترل تردد استفاده از دستگاه حضور و غیاب می باشد که بی تردید همه شما حد اقل یک بار آن ها را در شرکت ها و یا ادارات و بانک ها دیده اید.

این دستگاه ها یکی از انواع مختلف دستگاه های کنترل تردد می باشند

اتوماسیون پارکینگ هوشمند

آنتن برد بلند - UHF جهت کنترل ورود و خروج پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد این آنتن از نوع پسیو می باشد.

فرکانس این آنتن UHF بود و در بازه استانداردMHZ 868 ~ 865 (مگاهرتز) کار میکند.

آنتن برد بالا پگاسوس می تواند در فاصله 5 تا 8 متری برچسب خودرویی UHF را شناسایی نموده و در صورت داشتن مجوز فرمان باز شدن را به اکسس کنترل صادر می نماید.

در هر دو سیستم ذکر شده امکان گزارش گیری های متنوع از ورود و خروج خودرو ها وجود دارد

تلاش خودرو های غیر مجاز جهت ورد

تردد خودرو ها داخل لیست سیاه

ساعت ورود و خروج خودرو به داخل پارکینگ

میزان توقف خودرو ها داخل پارکینگ

تردد خودرو ها در زمان کدام اپراتور بوده است

قابلیت لیست سیاه و سفید

می توان بر اساس پلاک خودرو و یا تگ خودرویی نصب شده بر روی شیشه مجوز ورود و یا خروج خودرو به داخل پارکینگ را مشخص کرد و به اصلاح آن ها را وارد لیست سیاه و لیست سفید نمایید.

زمان بندی ورود و خروج

همچنین میتوان اجازه ورود را بر اساس زمان مشخص شده به خودرو ها تخصیص داد.

قفل برقی درب شیشه ای | قفل برقی درب شیشه سکوریت و طلا فروشی

قفل برقی شیشه سکوریت یا میرال یک نوع قفل از نوع شفتی می باشد با این تفاوت که در نصب این قفل نیاز به هیچگونه سوراخ کاری بر روی درب شیشه ای نمی باشد و به راحتی قابل نصب است.از این قفل جهت برقی کردن درب طلا فروشی ها استفاده می شود به عبارت دیگر جهت ریموتی کردن درب طلا فروش ها باید از قفل برقی طلا فروشی استفاده نمود.

بدون نیاز به سوراخ کاری

این قفل با استفاده از براکت های روی خود به راحتی قابل نصب است . به این صورت که شیشه های درب به داخل این براکت ها سفت می شود.

براکت های قفل برقی شیشه سکئریت دارای یک لاستیک در داخل خود هستند که بر روی شیشه با استفاده از آلن های داخل خود سفت می شوند.

قفل برقی درب شیشه ای قفل شفتی مخصوصی است که بر روی خود از براکت های مخصوص درب شیشه ای بر خوردار می باشد.

با استفاده از قفل برقی شفتی درب شیشه ای دیگر نیازی به استفاده از براکت جداگانه بر روی درب شیشه ای ندارید و به راحتی میتوانید قفل را بر روی درب نصب نمایید.

قابل نصب بر روی درب های شیشه ای

بدون قاب با کتیبه شیشه

درب های شیشه ای با لنگه شیشه ای ثابت

این قفل های یکی از جدید ترین انواع قفل های برقی مگنتی می باشند که برای درب هایی که کتیبه و آنها نیز از جنس شیشه می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها