رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 532200

کومان: بارسلونا برای فتح عناوین متعدد تلاش نمیکند

ساعت 24-سرمربی بارسلونا اعلام کرد اکنون تیم برای فتح عناوین متعدد نمی‌جنگد.

بارسلونا یکشنبه شب در هفته بیست و یکم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: در دو بازی قبل فرصت داشتیم که اتلتیک را شکست دهیم. در سوپرجام آن‌ها پیروز شدند و می‌دانیم که از لحاظ فیزیکی قوی هستند. همچنین در شروع مجدد قدرتمند هستند. باید عملکرد خیلی خوبی داشت و متمرکز بود. ما در دو بازی قبلمان برابر این تیم موقعیت‌هایی خلق کردیم. اکنون در بازی بدون توپ بهتر شدیم و در بازی‌های اخیر تمرکز بیشتری داشتیم. باید به این شکل ادامه داد. خیلی مهم است که خطاهای غیر ضروری را انجام نداد چون این تیم در ضربات آزاد خیلی خوب عمل می‌کند.

دیدار خارج از خانه بارسلونا ساعت ۲۱ به وقت محلی برگزار می‌شود. سرمربی هلندی در این رابطه اظهار کرد: ما دوست داریم در کوپا دل ری و در خانه بازی کنیم. می‌دانم که بارسا مهمترین تیم است و موجب افزایش ببیندگان می‌شود. بیش از این نمی‌توان انتقاد کرد. باید شرایط را پذیرفت و تلاش کرد در بازی‌ها پیروز شد.

سرمربی بارسلونا درباره فتح عناوین گفت: در فصلی قرار داریم که خیلی چیزها را تغییر دادیم. با بازیکنان جوان کار می‌کنیم. تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم اما باید نسبت به تغییراتی که انجام دادیم واقع بین باشیم. بارسا باید برای جنگیدن آماده باشد اما باید واقع بین بود. بارسلونا اکنون برای فتح عناوین متعدد تلاش نمی‌کند.

کومان در پایان اظهار کرد: از شرایطمان در لالیگا آگاه هستیم. سخت است اما تا آخرین روزی که ممکن باشد تلاش خواهیم کرد بازی‌هایمان را با پیروزی به پایان برسانیم. در لیگ قهرمانان بخت نخست وجود ندارد. دو بازی باید با پاری‌سن ژرمن انجام دهیم و تلاش خواهیم کرد که صعود کنیم. این کار ما است. ما بارسا هستیم و همیشه به دنبال فتح عناوین هستیم اما باید واقع بین بود.

https://whartononline.upenn.edu/eportfolios/337/Home/besttraveltokishiland70

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها