رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533243

بوستان آهوان کیش

رپورتاژ تبلیغی / همان‌طورکه از نام این محل پیدا است، در این منطقه شاهد حضور آهوان زیادی خواهید بود که خلقت بی‌نظیر پروردگار را به رخ می‌کشند.

هنگام استفاده از تور کیش جاذبه‌های گردشگری فراوانی در جزیره وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید و هر کدام جذابیت خاص خود را خواهند داشت. بوستان آهوان یکی از این مناطق فوق‌العاده زیبا و دیدنی به‌حساب می‌آید که بازدید از آن برای مسافران بسیار هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی خواهد بود. بسیاری از مسافران تور کیش لاکچری و دیگر تورها هنگام گشت‌وگذار در جزیره از این بوستان دیدن می‌کنند. بوستان آهوان در منطقه‌ای از جزیره قرار دارد که مساحت آن حدود ۲۰۰۰ هکتار در نظر گرفته شده و سرتاسر آن را پوشش گیاهی بکر تشکیل داده است.

همان‌طورکه از نام این محل پیدا است، در این منطقه شاهد حضور آهوان زیادی خواهید بود که خلقت بی‌نظیر پروردگار را به رخ می‌کشند. بازدید از این بوستان از عصر تا ۹ شب ادامه خواهد داشت. اگر از تورها برای مسافرت به کیش استفاده کنید، بازدید از جاذبه‌های گردشگری هیچ تاثیری بر قیمت تور کیش نخواهد داشت؛ زیرا در این تورها فقط هزینه رزرو بلیط و هتل‌ها محاسبه خواهد شد و هزینه گشت‌وگذار در کیش جداگانه و برعهده خود مسافران است. با این وجود توصیه می‌کنیم حتما از باغ ‌وحش کیش که به آن بوستان آهوان می‌گویند، دیدن کنید.

اگر از آن خانواده‌های چندنفره‌ای هستید که با بچه‌های خود به مسافرت آمده‌اید، بازدید از این باغ‌وحش که ۱۷ قفس مختلف نیز دارد، می‌تواند اوقات خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزند. شما در گشت‌وگذار از این باغ‌وحش به جز آهو حیوانات دیگری از جمله شیر، میمون، شغال، روباه، گوزن و برخی از نمونه‌های پرندگان را مشاهده خواهید کرد؛ البته ناگفته نماند که آهوانی که در این بوستان وجود دارند، بر خلاف سایر حیوانات آزادانه در محل، گشت‌وگذار می‌کنند.

سرگذشت بوستان آهوان کیش

تااین‌جا می‌خواستیم اوضاع گذشته بوستان را برای مسافران تور کیش بازگو کنیم؛ زیرا چند سالی است که دیگر مکانی به اسم باغ‌وحش وجود ندارد. باغ‌وحش قدیمی کیش به وسیله شرکت‌های ساختمان‌سازی برای ساخت یک مرکز خرید به نام مجتمع تجاری میکا مال تخریب شد. گفته می‌شود این مرکز قرار است بهترین بازار کیش باشد. اگر در یکی دو سال اخیر از طریق تور کیش از تهران یا دیگر تورها به کیش سفر کرده باشید، حتما از این موضوع مطلع شده‌اید و می‌دانید که از ابتدای دهه ۹۰ این بوستان تخریب شده است.

اگرچه بسیاری از مردم در آن زمان از تخریب این باغ‌وحش ناراضی بودند؛ اما مسئولان با ادعای اینکه مسائل مربوط به محیط زیست و بهداشت آن منطقه باعث اعتراض ساکنان شده است، اقدام به نابودکردن این زیست‌بوم طبیعی و زیبا کردند. هر چند که قرار بود پس از نابودی این بوستان، باغ‌وحش جزیره به یک مکان استانداردتر و امکانات بهتر انتقال پیدا کند.

این جاذبه دیدنی آن‌قدر زیبا بود که هنوز مردم هنگام چرخ زدن در سایت‌های مختلف برای پیگیری تورها، راهنمای سفر به کیش، آگاهی از قیمت تور کیش و جاذبه‌های گردشگری این جزیره درباره بوستان آهوان مطالب زیادی را مشاهده می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید و در آن صورت می‌خواهید سری به آن جا بزنید، باید همین‌جا بگوییم که به‌دلیل نبود چنین فضایی بهتر است از همین ابتدا آن را از لیست برنامه‌های گردشگری خود خارج کنید.

هتل‌های نزدیک به باغ‌وحش کیش؛ هتل گلدیس

افرادی که از تور کیش برای سفر به جزیره استفاده می‌کنند، می‌دانند که دیگر بوستان آهوانی وجود ندارد؛ اما اطراف خیابان فردوسی و نزدیک به محل سابق این بوستان چندین هتل مختلف بنا شده است که پذیرای مسافران زیادی از داخل خارج کشور خواهد بود. هتل سه ستاره گلدیس کیش یکی از این هتل‌ها محسوب می‌شود که خدمات و امکانات متنوعی را برای مسافران مهیا کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به خدمات کرایه اتومبیل، خدمات خانه‌داری، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان در لابی و ترانسفر رایگان فرودگاهی اشاره کرد.

اگر با استفاده از تور کیش از تهران به جزیره سفر کرده باشید، می‌توانید ضمن اسکان در این هتل از سایر جاذبه‌های نزدیک به هتل گلدیس نیز دیدن کنید. از جمله مکان‌های دیدنی که با هتل گلدیس فاصله کمی دارند، می‌توان مکان‌های تفریحی سیاحتی کیش از جمله پیست اسکیت روی یخ دامون، مرکز فلای برد دامون، تا پایاب کیش، باشگاه سواری کیش، شهر زیرزمینی کاریز، خانه اعیانی کیش و دره پرتغالی‌ها را نام برد.

هتل هلیا

دیگر هتل نزدیک به بوستان آهوان هتل هلیا کیش است که با ماشین حدود هشت دقیقه با این بوستان فاصله دارد؛ اما فقط با سه دقیقه پیاده‌روی از این هتل به بازار دیپلمات کیش خواهید رسید. همچنین فاصله آن با دیگر مراکز خرید کیش مثل بازار زیتون‌ها فقط ۵۰۰ متر است.

از مکان‌های تفریحی و دیدنی نزدیک به هتل هلیا می‌توان شهربازی هایلند، پیست کارتینگ، گذر هنرمندان، بولینگ مریم، اسکله تفریحی، بازار پانیذ، نمایشگاه خزندگان، پارک کیبل، اسکی آکواریوم را نام برد. به هر حال اگر دوست دارید که نزدیک پارک آهوان سابق کیش در هتل دیگری اسکان پیدا کنید و از گذراندن اوقات فراغت خود در جزیره لذت ببرید، بهترین پیشنهاد استفاده از تورهای کیش است. قیمت تور کیش نیز بسته به آژانس ارائه‌دهنده خدمات، مسافت مسیر تا جزیره، نوع هواپیما و نوع هتل متفاوت خواهد بود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها