رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533515

«مسی» همه چیز را تغییر داد؛ بارسلونا بازی باخته را بُرد

ساعت 24-تیم فوتبال بارسلونا بازی باخته خارج از خانه مقابل بتیس را با برتری سه بر دو عوض کرد.

بامداد دوشنبه تیم فوتبال رئال‌بتیس در ورزشگاه «بنیتو ویلامارین» میزبان بارسلونا بود که این دیدار تماشایی با برتری سه بر دو میهمان همراه شد.

بارسلونا با این پیروزی به امتیاز ۴۳ رسید و به رتبه دوم بازگشت و بتیس هم در امتیاز ۳۰ ماند.

در دقیقه ۱۲ «آراخو» مدافع جوان بارسلونا به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از بازی بیرون رفت تا مشکلات کاتالان‌ها در خط دفاعی بیشتر شود. اکنون، «جرارد پیکه» مصدوم است و «کلمنت لنگله» و «سامئول اومتیتی» هم از آمادگی خوبی برخوردار نیستند.

بتیس که بازی خوبی را در نیمه اول به نمایش گذاشت در دقیقه ۳۸ و در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد تا «ایگلسیاس» موفق به گلزنی شود.

«رونالدو کومان» سرمربی بارسلونا که تیمش چند روز دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن‌ژرمن فرانسه خواهد رفت، به «لیونل مسی» استراحت داده بود اما ستاره آرژانتینی را در نیمه دوم وارد میدان کرد تا شاید از شکست رهایی پیدا کند.

مسی در دقیقه ۵۷ وارد میدان شد و تنها دو دقیقه پس از آن موفق شد گل تساوی بارسلونا را به ارمغان آورد.

حملات مهیمان ادامه یافت و در دقیقه ۶۸ کار هماهنگ مسی و «جوردی آلبا» موجب شد تا «ویکتور رویز» مدافع بتیس به اشتباه دروازه تیم خودی را گشوده و روند بازی به طور کامل تغییر کند.

در دقیقه ۷۵ «ویکتور رویز» جبران مافات کرد و این مرتبه دروازه بارسلونا را گشود و بازی به تساوی دو بر دو رسید.

در دقیقه ۸۷، «ترینکائو» بازیکن جوان پرتغالی بارسلونا با توپ‌ربایی از مدافع حریف و ضربه‌ای تماشایی زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها