رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533539

وزش باد آلودگی هوای کلانشهرها را خواهد بُرد

ساعت 24- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها از امروز تا آخر هفته به صورت محدود و پراکنده در برخی استان‌ها ادامه دارد، ضمن اینکه وزش باد مانع بازگشت آلودگی به کلانشهرها خواهد شد.

«امین حسین نقشینه» امروز (دوشنبه) درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور افزود: از امروز تا اواخر هفته، نیمه غربی و از فردا تا اواخر هفته در نیمه شرقی با افزایش سه تا ۶ درجه‌ای دما مواجه خواهیم بود.

وی ادامه‌داد: امروز تا روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل وزش باد گرم جنوبی خواهیم داشت، همچنین تا روز چهارشنبه خلیج فارس مواج است که محدودیت در تردد شناورهای سبک توصیه می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در مناطقی از یزد، شمال شرق، شمال کرمان، خراسان رضوی، شرق سمنان و خراسان شمالی بارش‌ها ادامه دارد.

به گفته وی، آسمان در اغلب مناطق کشور از فردا (سه‌شنبه) تا پایان هفته صاف خواهد بود.

نقشینه بیان‌داشت: روز پنجشنبه در ارتقاعات البرز، سواحل شمال شرق، گیلان، مازندران، شمال استان سمنان و گلستان بارش پراکنده باران داریم، جمعه نیز برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان تهران امروز و فردا صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و برای روز چهارشنبه تهران ابری و در عصر همان روز همراه با وزش باد خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها