رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533562

کیهان به محسن هاشمی: این‌حرف‌ها را به برادر و خواهرت بگو

ساعت 24-"به نظر می‌رسد آقای محسن هاشمی این توجیه‌ها را باید خطاب به برادر و خواهر و هم‌حزبی‌هایش در کارگزاران و همچنین هم‌جبهه‌ای‌هایش در دولت بکند."

رئیس شورای شهر تهران می‌گوید نباید سیاست خارجی را ابزار کسب منافع سیاسی داخلی کرد و حل مشکلات مردم را گروگان گرفت تا در دوران مسئولیت جناح ‌ما، گشایش‌ها صورت گیرد.

محسن هاشمی در جلسه شورای شهر گفت: برخی مسئولان مربوطه به جای همکاری و همراهی در حل مشکلات، به درگیری سیاسی و تخریبی علیه یکدیگر می‌پردازند و این درگیری‌ها، علامت منفی به اقتصاد کشور می‌دهد. اگرچه نباید برای حل مشکلات داخلی چشم به خارج از کشور داشت، اما دیپلماسی و سیاست خارجی را نیز نباید ابزاری برای کسب منافع سیاسی داخلی کرد و حل مشکلات مردم را گروگان گرفت تا در دوران مسئولیت جناح ما، گشایش‌ها صورت گیرد.

هاشمی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و روحی ناشی از کرونا که موجب فشار روانی مضاعفی بر مردم شده، گفت: این مسائل تحمل رفتارهای نامتناسب برخی مسئولان را سخت‌تر کرده است. استفاده ابزاری از ارزش‌ها و مفاهیم حتی در اقشار سنتی و انقلابی جامعه نیز با بازخورد منفی مواجه می‌شود و زمان آن رسیده که به جای انتظار از مردم برای تحمل و همراهی، مسئولان و جریان‌های سیاسی صاحب قدرت در رفتار و عملکرد خود تجدیدنظر کنند.

به نظر می‌رسد آقای محسن هاشمی این توجیه‌ها را باید خطاب به برادر و خواهر و هم‌حزبی‌هایش در کارگزاران و همچنین هم‌جبهه‌ای‌هایش در دولت بکند. چرا این که مهدی هاشمی در جریان لابی‌گری‌هایش در آمریکا پس از فتنه88، خواستار تشدید تحریم‌ها برای زمین زدن دولت و ملت بود. و خواهر وی فائزه هاشمی همین اواخر علنا گفت کاش ترامپ ابقا می‌شد و تحریم‌ها را ادامه می‌داد تا بر مردم فشار بیاورد و تغییر اتفاق بیفتد.

همچنین این رئیس‌جمهور و برخی دولتمردان هستند که به خاطر ناراحتی از شهردار هم طیف خویش (بر سر مخالفت با ساخت و ساز غیرمجاز دولتی در منطقه جماران)، حناچی را دیپورت کرده و به جلسات دولت راه ندادند. و بالاخره این که طیف متبوع محسن هاشمی قریب به 8 سال با وعده درمانی، از مردم رای گرفته اما نه تنها مشکلی را برطرف نکرده بلکه حجم گرفتاری‌های مردم را چند برابر کرده‌اند؛ چنان که خود وی اعتراف دارد در دوره مدیریت این طیف بر دولت و شورای شهر و ‌شهرداری، نه یک خط مترو ونه یک اتوبوس، به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها