رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533567

دیدار صمیمی دو فرمانده بلندپایه ارتش و سپاه

ساعت 24-فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از افتخارات نیروهای مسلح است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه دیدار سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در ستاد نیروی زمینی ارتش انجام شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رکاب ولی امر مسلمین جهان ید واحده هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش و سپاه تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان ایستاده‌اند، افزود: از همان نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مقابل دشمنان نظام ایستاده‌ایم و در مقطع کنونی نیز پا در رکاب ولایت هستیم و تا آخرین قطره خون از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

حیدری به توانمندی‌های دفاعی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه اشاره و تصریح کرد: امروز با درایت و بصیرت فرمانده نیروی هوافضای سپاه، این نیرو یکی از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و توان رزمی و دفاعی هستند، باید خدا را شاکر باشیم که این قدرت و توانمندی را به فرزندان انقلاب عطا کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها