رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 534031

تامین میوه استان تهران برای تنظیم بازار شب عید/ توزیع حداقل۱۵۰ تُن مرغ

ساعت 24-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه تامین میوه استان تهران با هدف تنظیم بازار شب عید در حال انجام است از سهمیه ۳۰۰۰ تن سیب و ۳۰۰۰ تن پرتقال برای استان تهران در شب عید خبر داد.

حشمت الله عسگری در گفتگویی در تشریح روند ذخیره سازی میوه شب عید و تنظیم بازار گفت: سهمیه میوه شب عید در استان تهران سه هزار تُن پرتقال و سه هزار تن سیب، تعیین و روز گذشته قراردادی با مباشر جهت تأمین و خریداری این میزان میوه منعقد شده است. سهمیه میوه‌ای که برای امسال استان تهران در نظر گرفته شده است جوابگوی نیاز تنظیم بازار شب عید خواهد بود.

وی افزود: قطعا تعیین این سهمیه برای تامین میوه شب عید و تنظیم بازار انجام می شود. درباره تامین مرغ هم در استان تهران ۱۷ کشتارگاه فعال وجود دارد که مقرر شد حداقل۱۵۰ تُن مرغ در اختیار میادین و بقیه اصناف توزیع شود.

وی تاکید کرد: قطعا تمام میزان مرغی که وارد میادین می شود با هماهنگی وزارت جهادکشاورزی خواهد بود. در حقیقت هرکشتاری باید با هماهنگی انجام شود و تمام مرغ ها پس از کشتارگاه توسط دامپزشکی به سمت شرکت پشتیبانی امور دام هدایت می شوند در غیر این صورت مجوز توزیع به آنها داده نخواهد شد که این کار با هدف کنترل و نظارت بیشتر انجام می شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها