رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 534136

دو نگرش و تحلیل نیروهای انقلاب درباره انتخابات

ساعت 24 - یک فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: نیروهای انقلاب دونگرش و تحلیل در زمینه انتخابات دارند؛ نگرش اول این است که از وحدت جریان ها و تشکل ها و ائتلاف ها به مصداق واحد برسیم و دیدگاه دوم این است از طریق فردی که مورد اتفاق نظر همه است ، به وحدت برسیم.

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با ایسنا، ادامه داد: در روش اول کار خیلی سخت است، چون جریان ها نظرات مختلفی درباره افراد دارند 10 ، 15 نفری هم که به عنوان نامزد مطرح هستند، هر کدام عقبه ای دارند که این مساله رسیدن به وحدت را مشکل می کند، اما روش دوم کار راحتر است. مثلا همه روی آقای رئیسی اتفاق نظر دارند و اگر وی به حضور در انتخابات رضایت دهد، همه حول محور وی جمع شده و یک ائتلاف تشکیل می شود و سایر نامزدها هم به نفع او کنار می روند. اما فعلا هیچ کدام از این دو نگاه به نتیجه نرسیده و جمع بندی حاصل نشده است .

ترقی در پاسخ به این پرسش که نظر خود آقای رئیسی برای حضور در انتخابات چیست؟ تصریح کرد: اینها که من گفتم همه نظر تشکل های اصولگرا است و هر کس با خود آقای رئیسی دیدار داشته ،وی موضوع حضور در انتخابات را نفی کرده است، با این حال جریان اصولگرایی دنبال حضور آقای رئیسی در انتخابات است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها