رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 535469

محمود احمدینژاد، حدادعادل را به توپ بست /قبل انقلاب دست فرح پهلوی را می بوسیدی و حالا سوپر حزب اللهی شده ای

ساعت24-رئیس دولت نهم و دهم در واکنش به اظهارات اخیر حداد عادل گفت: چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم که با نقش آفرینی عده ای که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی همسر محمدرضا شاه پهلوی را می بوسیدند و بعد از انقلاب به تعبیری رنگ عوض کردند و تبدیل به سوپر حزب اللهی شدند و در نتیجه به کارها وارد شدند اوضاع کشور درست شود.

محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم در ویدئویی در واکنش به اظهارات حدادعادل که گفته بود تکلیف احمدی نژاد روشن است و تایید صلاحیت نمی شود، گفت: این آقایی که این حرف ها را مطرح کرد در سال ۸۴، با کمک دوستانش تا لحظه آخر سنگین ترین فشارها را به بنده وارد کردند که به نفع کاندید موردنظرشان انصراف بدهم.

او افزود: بعدها که به دولت آمدم در مجلس هفتم، اینها بیشترین ممانعت ها، تخریب ها، فشارها و انواع ترفندها را به کار گرفتند تا مانع از خدمات دولت نهم به مردم شوند.

احمدی نژاد ادامه داد: آنها حتی اجازه ندادند ما ساعت کار بانک ها را تغییر بدهیم که تا حدودی ترافیک سبک تر شود.

او عنوان کرد: این آقا طی ۱۶ سال اخیر همواره به ضد بنده بوده و به شدت علیه من فعالیت کرده است. یعنی از قبل ۸۴ تا امروز، مخالف من بود. متاسفانه کشور ما گرفتار عده ای از افراد شده که خودشان را برتر از مردم می دانند،صاحب اختیار و مالک کشور می دانند و در عین حال فکر می کنند همه امور باید تحت تصدی آنها باشد.


رییس دولت نهم و دهم تصریح کرد: اینها انقلاب و کشور را ارث پدری خودشان می دانند و به دنبال این هدف هستند که بتوانند مردم را به طور کامل از همه عرصه ها کنار بزنند. نباید فراموش کنیم که امام راحل فرمودند نگذارید انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد.

او تاکید کرد: ما چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم که با نقش آفرینی عده ای که قبل از انقلاب دست فرح پهلوی همسر محمدرضا شاه پهلوی را می بوسیدند اما بعد از انقلاب به تعبیری رنگ عوض کردند و تبدیل به سوپر حزب اللهی شدند و در نتیجه به کارها وارد شدند اوضاع کشور درست شود؟!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها