رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 535961

بهترین راه برای بسته بندی تمامی اجسام کشف شد

رپورتاژتبلیغی/از دیرباز تا کنون یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن افراد را به خود مشغول کرده است، دسته بندی مناسب اجسام و وسایل می‌باشد. برای این کار راه های مختلفی و بسیار زیادی ابداع شد و مورد توجه قرار گرفت. اما با پیشرفت تکنولوژی همواره راه های موثر تر باقی مانده و راه های کم سود تر به مرور زمان محو گشته اند.

خبر
اهمیت دسته بندی تنها به دسته بندی کردن اجسام صنعتی منتهی نشده و این کار امری مهم در تمامی ابعاد زندگی بشر می‌باشد.

یکی از مهم ترین راه های دسته بندی اجسام، استفاده از بست کمربندی می‌باشد.
از جمله موارد کاربرد بست کمربندی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
صنعت خودروسازی در ساخت صندلی ها، صنایع غذایی، صنعت برق، استفاده در تجهیزات، مصارف خانگی، سیم های بلندگو در حمل و نقل، ارتباط از راه دور و بسته بندی

بست کمربندی چیست ؟

بست کمربندی در واقع نوعی نگهدارنده است که می توان از آن برای موارد مختلف مانند خوشه کردن چندین سیم و نگهداری از آنها استفاده کرد. این بست ها امروزه به طور گسترده ای در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای فراوانی دارند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به آشنایی بیشتر با بست های کمربندی و ویژگی های آنها هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما با ما در این مطلب همراه باشید.

بهترین راه برای بسته بندی تمامی اجسام کشف شد

تاریخچه بست کمربندی

اتصالات مربوط به کابل ها برای اولین بار توسط یک شرکت الکتریکی به نام Tie-wrap در سال 1958 معرفی شدند. اولین محصولاتی که توسط این شرکت وارد بازار شد و موفق شد که توجه بسیاری از افراد در سراسر دنیا را به خود جلب کند دندانه های فلزی بودند که این امکان را برای شما فراهم می کردند تا بتوانید به راحتی تعداد زیادی سیم و کابل را با استفاده از آنها نگه دارید. این طرح اصلی برای بست های کمربندی بود که وارد بازار شد اما در واقع مخترع اصلی بست های کمربندی شخصی به نام موروس لوگان بود. ایده ساخت این بست ها زمانی به ذهن موروس لوگان رسید که او وظیفه داشت تا سیم کشی های دقیق یک تاسیسات هواپیمایی را انجام داد و این سیم کشی طبیعتا مشکلات و پیچیدگی های زیادی را برای او به همراه داشتند. بنابراین او به این نتیجه رسید که می تواند بست هایی را تولید کند که بتوان از آنها برای نگهداری از سیم ها و کابل ها استفاده کرد و به این ترتیب بود که بست های کمربندی برای اولین بار تولید شده و مورد استفاده قرار گرفتند. با گذر زمان ایده اولیه این بست ها تغییر پیدا کرد و روز به روز شاهد پیشرفت های مثبتی در این بست ها بودیم تا این که در نهایت محصولات کاربردی امروزی تولید شدند که می توان از آنها برای نگهداری از انواع مختلف کابل ها و سیم ها استفاده کرد.

انواع بست کمربندی

· بست کمربندی پلاستیکی

بست های کمربندی پلاستیکی معمولا از پلی آمید ساخته می شوند که نسبت به شرایط محیطی حساسیت زیادی دارد ولی با این حال با ترکیب کردن برخی از مواد دیگر به آن مقاومت آن را به میزان زیادی افزایش می دهند تا بتوان از آنها در شرایط مختلف استفاده کرد. با این وجود بهتر است که بست های کمربندی پلاستیکی را در محیط های خشک و خنک نگهداری کنید. بست کمربندی پلاستیکی یکی از انواع بست می باشد که خود به دو نوع تقسیم بندی می شود. نوع اول از جنس نایلون 6.6 بوده و ساختار نوع دوم را نایلون 6.4 تشکیل می دهد. (منبع : ویکی پدیا)

· بست کمربندی استیل

دسته دیگری از بست های کمربندی بست های استیل هستند که از استنلس استیل برای ساخت آنها استفاده می شود و همین عامل نیز باعث افزایش مقاومت آنها در برابر ضربه و همینطور خوردگی می شود. این بست ها را هم می توان به صورت روکش دار و هم بدون روکش تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد که هر یک از این دو دارای مزایای خاص خود هستند.

خرید بست کمربندی

موضوعی که بسیار مهم است این است که بست کمربندی خریداری شده انعطاف پذیر و نشکن باشند تا بتوانیم به راحتی محصولات مورد نظرمون رو اعم از سیم و کابل و یا لوله را قفل نموده و دچار مشکل نشویم.
در مجموعه ما ، اعتماد، تعهد، و احترام به مشتری 3 اولویت اصلی شمرده میشوند. ما در 30 سال حضور فعال در حوزه ارائه و فروش ابزار، توانستیم با درصد بسیار بالایی از رضایت مندی مشتریان رو به رو شویم و مسیر ارائه خدمات را به مشتریان گرامی بهبود ببخشیم. مجموعه ما یکی از برگترین وارد کنندگان ابزار در ایران بوده که همواره کیفیت و دوام کالاهای خود را بررسی و آزمایش نموده و پس از کسب رتبه لازم وارد بازار می نماید .

اگر بست هایی که خریداری می کنید نشکن و انعطاف پذیر باشند شما می توانید با خیالی راحت و آسوده از آن استفاده کنید

در زمان قدیم تولید بست های با کیفیت امکان پذیر نبود اما در حال حاضر در کشورمان بست های با کیفیت و مرغوب در حال تولید می باشند و مردم به راحتی می توانند که از این بست ها استفاده کنند، این بست های تولید شده حتی به کشور های خارجی نیز صادر می شوند

در هنگام خرید حتما به کیفیت و نوع جنس ان دقت کنید و تعداد بست ها را در هر بسته با توجه به نیازتون خریداری کنید

زمانی که محصول را دریافت می کنید به سالم بودن آن ها حتما دقت کنید که دارای هر گونه خرابی نباشد

برای خرید می توانید به فروشگاه الکترو فرجی مراجعه کنید و یا میتوانید سفارش خود را آنلاین ثبت کنید

بهترین راه برای بسته بندی تمامی اجسام کشف شد

بست کمربندی چه سایز هایی دارد ؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید درباره بست های کمربندی بدانید این است که این بست ها در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می شوند. اندازه و سایز متنوع این محصولات به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند بر اساس نیاز خود بست کمربندی (Cable tie) مختلف را خریداری کنند و محدودیتی در انتخاب سایز بست های کمربندی خریداری شده نداشته باشند. امروزه شما می توانید بست های کمربندی را در ابعاد 10، 15، 20، 25 و 30 سانتی متر خریداری کرده و از آنها استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی الکترو فرجی از نظر تنوع محصولات و سایزبندی آن ها بسیار زیاد می باشد و برای خرید و اطلاع از قیمت میتوانید با شماره های درج شده زیر تماس حاصل فرمایید.

09122371647 - 02133111812

فروشگاه اینترنتی الکتر فرجی

الکترو فرجی یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی است که توانسته با سال ها تجربه در تولید انواع بست کمربندی در بین رقبای خود بدرخشد و اطمینان بسیاری را بخاطر کیفیت کالاها و همچنین نوع سرویس دهی آن جلب کند. فروشگاه اینترنتی الکترو فرجی انواع کابلشو ، بست کمربندی ، سرسیم ، وایرشو ، روکش حرارتی و ..... را با بهترین قیمت و کیفیت خدمت شما عزیزان عرضه می کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها