رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536078

النصر ستاره سابق بارسا را میخواهد

ساعت 24-باشگاه النصر عربستان درخواست رسمی خود برای جذب ایوان راکیتیچ ستاره سابق باشگاه بارسلونا را ارائه داد.

رسانه عربستانی سعودی اسپورت در خبری جالب توجه اعلام کرده است که تیم النصر عربستان خواهان به خدمت گرفتن ایوان راکیتیچ، ستاره کروات تیم سویا و بازیکن سابق بارسلونا است.

این وب سایت نوشته است که باشگاه النصر به سرپرستی صفوان السویکت پیشنهاد رسمی خود را برای جذب راکیتیچ به باشگاه سویا ارائه داده است تا این باشگاه عربستانی ستاره سابق بارسلونا را به خدمت بگیرد.

هرچند کمیته "بهره وری مالی عربستان" باشگاه النصر را به دلیل بدهی های این باشگاه که 76 میلیون ریال سعودی تخمین زده شده بود، از نقل و انتقالات زمستان منع کرد، با این حال اتحادیه فوتبال عربستان به النصر این فرصت را داد تا یک بازیکن خارجی آزاد را به خدمت بگیرد تا او را به عنوان جانشین جانگ هیون سو بازیکن مصدوم کره ای خود جذب کند.

بندر العتیبی خبرنگار نزدیک به باشگاه النصر اعلام کرد که هیئت مدیره النصر پیشنهادی رسمی به ایوان راکیتیچ ارائه داده است. العتیبی در اظهارات تلویزیونی اعلام کرد که پیشنهاد النصر به راکیتیچ یک قرارداد رسمی به مبلغ 7 میلیون یورو برآورد شده است.

با این حال، ستاره کروات با سویا قرارداد دارد و بازیکن آزاد محسوب نمی شود، بنابراین در حال حاضر امکان جذب او وجود ندارد و این باشگاه عربستانی برای جذب راکیتیچ باید تا تابستان آینده صبر کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها