رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536120

منیعی: بازیکنان استقلال بدانند امتیازات از دست رفته قابل جبران نیست

ساعت 24- پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان استقلال حق قهر کردن ندارند و باید بداند دیر یا زود مشکلات مالی حل می‌شود اما اگر امتیاز از دست بدهند نمی‌شود جبران کرد.

«میثم منیعی‌» روز ‌پنجشنبه در گفتگویی اظهار داشت: استقلال در لیگ نتوانسته انتظارات هواداران را از نظر کیفیت فنی برآورده سازد و همین موضوع باعث شده تا هواداران نسبت به عملکرد کادر فنی انتقاد داشته باشند.

وی افزود: اینکه بازیکن استقلال از مشکلات مالی و کمبود امکانات حرف می‌زند درست است اما آنها باید بدانند در تیمی عضویت دارند که میلیون‌ها هوادار دارد و قابل قیاس با تیم‌های دیگر نیست.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در زمانی که ما بازیکن استقلال بودیم مشکلات مالی وجود داشت و ماه‌ها پول دریافت نمی‌کردیم اما به خاطر استقلال و هوادارانش اعتراض نمی‌کردیم.

منیعی‌ تصریح کرد: بازیکن استقلال حق قهر کردن ندارد و باید بداند دیر یا زود مشکلات مالی حل می‌شود اما اگر امتیاز از دست بدهند نمی‌شود جبران کرد.

وی تاکید کرد: استقلال هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل پیش رو دارد و می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، آنها در دور برگشت توانایی جبران اختلاف امتیازی را دارند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با مس رفسنجان می‌تواند شروع دوباره استقلال در لیگ برتر باشد و باید آبی‌پوشان به برد رسیده سه امتیاز کامل را به دست آورند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها