رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536127

نیروهای انقلاب عزت کشور را در مشارکت حداکثری میبینند/سردی تنور انتخابات ناشی از عملکرد اصلاح‌طلبان است

ساعت 24-عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: اینکه برخی نیروهای انقلاب را متهم می‌کنند که به دنبال کاهش مشارکت هستند باید بگوییم که نتیجه عملکرد شما، تنور انتخابات را تا این حد سرد نگه داشته است.

عزیز عسگری تملیه عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در گفت‌وگویی درباره آخرین تحرکات انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار داشت: تأکید و حمایت همه ما از کاندیداهای ریاست جمهوری پس از ورود به این عرصه خطیر و تایید شورای محترم نگهبان در وهله اول از کسانی است که مطیع امر ولایت مطلقه فقیه باشند و در گذشته سوابقشان گواه این امر بوده است و در مسیر انقلاب و امام (ره)و رهبری معظم محکم ایستادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به احتمال کاندیداتوری برخی از اشخاص در جریان انقلاب،‌ تصریح کرد: بزرگان نظام و نهادهای انقلابی و احزاب و حوزه های علمیه و جامعه مدرسین و جامعه روحانیت در مورد این عزیزان اظهار نظر خواهند کرد و ما هم تابع امر این بزرگان و دلسوزان نظام هستیم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان گفت:‌ با توجه به وظیفه ذاتی و رسالت احزاب و گروه‌های سیاسی و فرهنگی مطالبه گری، دغدغه ها و نظرات مردم را که از سراسر کشور به شوراهای مرکزی منتقل می‌کنند را منعکس کرده و یکی از این خواسته‌های مردمی، کاندیداتوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است که در دوره قبل قریب به ۱۶میلیون رای کسب کردند که نشان از پشتوانه مردمی دارد.

وی بیان اینکه حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات 1400 وفاق ملی و همبستگی اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد افزود:‌ در حال حاضر طیف اصول گرا و انقلابی با احتمال تعدد نامزدها مواجه است و حضور آیت‌الله رئیسی می‌تواند باعث کاهش تعدد کاندیداهای همسو با ایشان در انتخابات شود و مسیر ائتلاف را به سمت و سوی مشترک هدایت کند. از طرفی عملکرد موفق ایشان در قوه قضاییه و تولیت آستان قدس رضوی سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را کسب کرده و در نتیجه موجب خوشحالی و دلگرمی مردم شده است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور افزود: همه ما و جریانات سیاسی باید به دنبال مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم چرا که مقام معظم رهبری به این موضوع تأکید دارند و به تعبیر ایشان حضور پرشور آحاد ملت ایران پای صندوق‌های رأی از ضربه شمشیر بر پیکر دشمنان جمهوری اسلامی کاراتر و برنده تر است.

عسگری ادامه داد: اینکه عده‌ای، نیروهای انقلاب را متهم می‌کنند که به دنبال کاهش مشارکت هستند باید بگوییم که نتیجه عملکرد شما امروز تنور انتخابات را تا این حد سرد نگه داشته است که البته این موضوع مقطعی است.

وی تصریح کرد: نیروهای انقلاب قطعاً تعالی و عزتمندی کشور و جمهوریت را در مشارکت حداکثری می‌بینند و به لطف الهی با هوشمندی این مردم شریف، فهیم و از جنس شهید سلیمانی، شاهد بالاترین سطح مشارکت در پای صندق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها