رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536554

ناصر ابراهیمی

این انتخابات را قبول ندارم

ساعت 24-در وهله اول باید بگویم من این انتخابات را اصلا قبول ندارم، چون این انتخابات از قبل تعیین شده است. یعنی چه؟ یعنی چیدمان نفرات مشخص است. مثلا فرض کنید که ۳۲ استان داریم که نماینده‌های‌شان به عنوان هیات‌های فوتبال در سالن انتخابات حاضر می‌شوند.

اینها به چه کسی رای می‌دهند؟ به کسی که به آنها بگوید اگر من رای بیاورم شما سر جای خودتان می‌مانید. یعنی ۳۲ رای همیشه هست. در ادامه فقط کافی است هفت، هشت، ده تا رای دیگر از این‌ور و آن‌ور جور شود. اتفاقی که همیشه می‌افتد و یک نفر رای می‌آورد. مثل همین آقایی که الان رییس فدراسیون و با ۴۹ رای برنده شده است.
خیلی چیزها از قبل مشخص شده است. این شکل انتخابات به درد نمی‌خورد. چرا؟ چون الان هیچ تغییری در ترکیب روسای هیات‌های فوتبال استان‌ها اتفاق نخواهد افتاد، زیرا همه اینها کمک کردند رییس جدید رای بیاورد و رییس هم هوای اینها را دارد.
علی کریمی هم به عنوان یک جوان خیلی خوب به خودش جرات داده و این شهامت را داشته که بیاید جلو. او فردی است که نابسامانی‌های فوتبال را دیده، مشکلات را در خیلی از حوزه‌ها دیده و دلش سوخته و تصمیم گرفته بیاید حرفش را بزند و بگوید من می‌خواهم رییس فدراسیون بشوم. اگر انتخابات صحیح بود، می‌توانست رای هم بیاورد. در مورد آقای آجرلو هم باید گفت ایشان سال‌ها در پاس تهران و بعد در تراکتور و جاهای دیگر کار کرده بودند. ایشان هم رای نیاورد. در فوتبال ایران تقریبا ۲۰ سال است که آدم‌های فوتبالی رییس فدراسیون نشدند. با حساب ۴ سالی که رییس جدید خواهد بود می‌شود ۲۴ سال. یعنی آدم‌هایی که دلسوز فوتبال بودند، مثل عابدینی، نوآموز، دادکان و سایرین از فوتبال دور ماندند. اشکال ندارد که علی کریمی ۹ تا رای آورده است. همین که با شهامت آمده و حرف فوتبالی‌ها را زده است خیلی می‌ارزد. حرف فوتبالی‌ها را باید خود فوتبالی‌ها بزنند.
در نهایت باید بگویم من از اول می‌دانستم که یکی از این دو نفر (هاشمی و عزیزی خادم) رییس فدراسیون خواهد شد. نمی‌خواهم بگویم کدام یک بهتر هستند ولی می‌دانستم این دو نفر رای بالایی می‌آورند. به هیچ کس این حرف را نزدم، چون ممکن بود خیلی‌ها ناراحت شوند.
حالا بالاخره انتخابات شده است. سوال مهم این است که رییس آینده با پول و برنامه اقتصادی آمده است؟ آیا با سختی‌های فدراسیون آشناست؟ کسری بودجه را می‌داند؟ قرار است زیرساخت‌ها و استادیوم‌ها را درست کند؟ آیا برنامه‌ای دارد که دیگر کسی نتواند در فدراسیون فوتبال را پلمب کند و ساختمانش را به مزایده بگذارد؟ خیلی از مسائل دیگر هم هست. امیدوارم ایشان بتواند فوتبال ایران را درست کند. در چند سال گذشته آقایان تاج و کفاشیان که من همیشه مخالف‌شان بودم ضربه‌های عجیبی به فوتبال زدند. امیدوارم این وضعیت درست شود. من شناختی از آقای خادم ندارم ولی به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم در انتخاب معاونان و مدیران دقت کافی کند. به نظرم در همین ۶ ماه اخیر مشخص می‌شود که ایشان چه مسیری در پیش خواهد گرفت و چه برنامه‌هایی خواهد داشت. امیدوارم مثل ۱۶ سال گذشته نشود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها