رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536857

جهانگیری: عده‌ای در کشور به دنبال زیاد کردن مشکلات هستند

ساعت24-جهانگیری گفت: عده‌ای در کشور وجود دارند که همواره به دنبال زیاد کردن مشکلات هستند، مشکل نبوده را بوده، حرف نزده را زده و دروغ پردازی می‌کنند و براساس آن دروغ تحلیل و ارزیابی هم انجام می‌دهند اما تولید کنندگان کشور می‌دانند که باید آینده خوبی برای کشور ترسیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول، جهانگیری صبح امروز(سه شنبه) در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی "امین الضرب" گفت: همه انسانها در مسیر زندگی و فعالیت اقتصادی خود با موانع و چالش هایی مواجه هستند اما انسانهای بزرگ وقتی با دیگران متمایز می شوند که با وجود مشکلات کارهای بزرگی انجام می دهند که باید از آنها قدردانی و تشکر کرد.
معاون اول رییس جمهور ضمن ارزشمند توصیف کردن اقدام اتاق بازرگانی کشور در معرفی افراد زحمتکش و خوشنام در عرصه تولید و کارآفرینی،‌ گفت: این اتفاق که به یاد مرحوم امین الضرب انجام می شود ستایش آمیز است. نام مرحوم امین الضرب همواره در مسائل اجتماعی و اقتصادی ماندگار است.
وی تصریح کرد: معرفی انسان های نمونه و کارهای ماندگار به نسل جوان باعث معرفی الگوها و الگوسازی می شود تا نسل جوان احساس کند می تواند کارهای بزرگی همانند این الگوها انجام دهند و آینده درخشانی را برای کشور همانطور که قبلی ها ساختند، رقم بزنند.
جهانگیری با اشاره به برخی انتقادها در این جلسه از موانع ایجاد شده پیش روی صنعتگران، گفت: تولید کننده و صنعتگر همواره کارش ترسیم آینده خوب از دل مشکلات است تا بتواند از دل سختی ها و دشواری ها عمرانی و آبادانی برای کشور رقم زند.
معاون اول رییس جمهور خطاب به حاضران در جلسه گفت: عده ای در کشور وجود دارند که همواره به دنبال زیاد کردن مشکلات هستند، مشکل نبوده را بوده، حرف نزده را زده و دروغ پردازی می کنند و براساس آن دروغ تحلیل و ارزیابی هم انجام می دهند اما تولید کنندگان کشور می دانند که باید آینده خوبی برای کشور ترسیم کرد.
وی افزود: روزهای خوبی را برای کشور پیش بینی می کنم، به فضل الهی این سختی ها تمام خواهد شد و آینده خوبی پیش روی ملت ایران قرار خواهد گرفت. حتما با همراهی و همکاری نسل جوان با نسل کارکشته و با تجربه گذشته می توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.
در این جلسه که شهردار تهران و رییس اتاق بازرگانی ایران نیز حضور داشتند، به 9 نفر از صنعتگران و کارآفرینان نمونه کشور نشان و تندیس کارآفرینی "امین الضرب" اهدا شد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها