رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537031

چرا بودیمیر برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اقدام نکرد؟

ساعت 24-مهاجم کروات اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر بدقولی‌هایی که پیش از این از مسوولان وقت باشگاه صورت گرفته بود، در ارسال تاییدیه دریافت مطالباتش به فیفا و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی تعلل می‌کند.

پرونده طلب «ماریو بودیمیر» از پرسپولیس به یکی از چالش‌های جدی مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس تبدیل شده بود. موضوعی که حتی باعث شد تا در آستانه نقل و انتقالات زمستانی، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود.

با این حال مسوولان باشگاه با تلاش صورت گرفته توانستند پول بودیمیر را علاوه بر سود دیرکرد تامین و به حساب این بازیکن واریز کنند اما بودیمیر بر خلاف توافق صورت گرفته اقدامی برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس نکرد.

فیفا برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه منتظر تایید بازیکن بود اما این تاییدیه از سوی مهاجم کروات ارسال نشد تا باز شدن پنجره به تعویق بیافتد.

علت این موضوع این بود که او از بدقولی‌های صورت گرفته در زمان مدیران قبلی ناراحت بود و به همین خاطر او نیز در ارسال تاییدیه به فیفا تعلل کرد.

با این حال مسوولان باشگاه پرسپولیس سندهای ارسالی را به فیفا ارسال کردند و به زودی طی یکی دو روز آینده این پنجره نقل و انتقالاتی باز خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها