رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 537047

وقوع انفجار در کارخانه‌ای در تل‌آویو با حداقل ۲ مجروح

ساعت24-پلیس رژیم صهیونیستی با اعلام خبر وقوع انفجار در یک کارخانه این رژیم واقع در منطقه کلانشهری تل‌آویو، گفت که در جریان این حادثه حداقل ۲ نفر مجروح شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری در یک کارخانه اسرائیلی واقع در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

روزنامه «جروزالم‌پست» در خبری فوری نوشت امروز (چهارشنبه) در کارخانه‌ای واقع در تقاطع «زیفرین» در منطقه کلانشهری تل‌آویو (غوش‌دان)، انفجاری رخ داده است.

این روزنامه به نقل از بیانیه پلیس اسرائیل گزارش داد که حداقل دو نفر در این انفجار آسیب دیده و به مرکز درمانی «شَمیر» در تل‌آویو منتقل شده‌اند. گفته می‌شود یکی از مجروحان حال وخیمی دارد.

بیانیه پلیس صهیونیستی بدون ارائه جزئیات بیشتری نوشت، تحقیقات اولیه نشان می‌دهد ابتدا در این تأسیسات آتش‌سوزی رخ داده که احتمالا دلیل انفجار بوده است.

ماهیت و فعالیت کارخانه مذکور یا چگونگی دقیق وقوع انفجار در آن، از سوی رسانه‌های اسرائیلی بیان نشده است. با این حال به اذعان جروزالم‌پست، شدت انفجار و آتش‌سوزی به حدی بوده که تعداد زیادی خودرو امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شده‌اند.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

حدود یک ماه قبل نیز منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر «حیفا» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

در آن زمان، شاهدان گفتند صدای انفجارها از منطقه مجتمع پتروشیمی حیفا بوده و این مسئله نگرانی ساکنان این شهر فلسطین اشغالی را به همراه داشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها