رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537514

باز هم کلاهبرداری با سوءاستفاده از نام برنامه رادیویی

ساعت 24-افرادی که به بهانه برنده‌شدن در مسابقات رادیو از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند. یکی از شهروندان به پلیس فتای تهران مراجعه کرد و مدعی شد فردی ناشناس با وی تماس تلفنی برقرار کرده و با اقدامات فریبنده از او کلاهبرداری کرده است.

شاکی اظهار کرد: یک شماره ناشناس با من تماس گرفت و ضمن معرفی خود به‌عنوان مجری رادیویی و اعلام اینکه اکنون در پخش زنده هستیم، اظهار کرد شما برنده قرعه‌کشی شده‌اید. او من را متقاعد کرد برای دریافت جایزه خود سریع به نزدیک‌ترین دستگاه خودپرداز بروم. پس از واردکردن کارت عابربانک به دستگاه، کدهای مختلفی را که مجرم از پشت تلفن به من اعلام می‌کرد، وارد کردم و در نهایت متوجه سرقت 50 میلیون ریال از حسابم شدم.

کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده، مجرمان را که دو نفر بودند، شناسایی و دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به پلیس فتا، تحت بازجویی قرار گرفتند و درحالی‌که با ادله محکمی علیه خود مواجه شده بودند، به کلاهبرداری از 17 نفر از شهروندان با این روش اعتراف کردند و ضمن شرح‌دادن اقدامات مجرمانه خود گفتند جمعا بیش از 800 میلیون ریال از این طریق کلاهبرداری کرده‌اند. بنا بر این گزارش، تحقیق از متهمان همچنان ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها