رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537629

ایبراهیموویچ: من زلاتان هستم چه پیروز شوم چه شکست بخورم

ساعت24-ستاره سوئدی گفت که همیشه نتوانسته پیروز شود و گاهی شکست را هم تجربه کرده و این اتفاقی عادی است.

به نقل از آس، زلاتان ایبراهیموویچ که این روزها از شرکت در فستیوال سن رمو لذت می برد و پنجشنبه ترانه ای را به همراه سینیشا میهایلوویچ خواند برای آخرین بار میکروفن را در دست گرفت و گفت: همه زلاتان را پیش از این فستیوال می شناختند اما زلاتان به اینجا آمد چون چالش ها، آدرنالین و پیشرفت را دوست دارد. زمانی که چالشی را می پذیرید ممکن است پیروز شوید یا شکست بخورید.

ستاره سوئدی در ادامه اظهار کرد: ۹۴۵ بازی انجام داده ام و همه را با پیروزی پشت سر نگذاشته ام. یازده بار اسکودتو را فتح کردم اما در برخی از فصل ها قهرمانی را تجربه نکردم. عناوین زیادی به دست آوردم و برخی ها را از دست دادم. ۵۰۰ گل به ثمر رساندم و فرصت هایی را هم از دست دادم. من زلاتان هستم چه زمانی که پیروز شوم و چه زمانی که شکست بخورم.

مهاجم میلان در پایان گفت: شکست مخالف پیروزی نیست، بلکه بخشی از آن است. کاری نکردن بدترین اشتباه است. مهمتر از همه این است هر روز تفاوت را ایجاد کنید در حالی که تعهد و تمرکز دارید. برای شرکت در این فستیوال برنامه ریزی کردم تا بگویم هر یک از شما می توانید زلاتان باشید و من همه شما هستم. از ایتالیا تشکر می کنم، اینجا خانه من است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها