رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537788

وزیر کشور دستور شروع انتخابات را صادر کرد

ساعت24-وزیر کشور در ابلاغیه‌ای به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور دستور شروع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را صادر کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در ابلاغیه‌ای به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، در اجرای ماده (۴۸) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده (۲۲) آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده (۲۱) آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا، دستور شروع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را صادر کرد.

در این ابلاغیه خطاب به فرمانداران و بخشداران آمده است: ضروری است بر اساس مواد (۳۵) و (۳۶) قانون مذکور نسبت به تشکیل هیات‌های اجرایی و انجام سایر برنامه‌های انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا طبق برنامه زمانبندی ابلاغی و در مهلت های قانونی مقرر اقدام نموده و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره (۲) از طریق سامانه جامع انتخابات به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایید.

همچنین در ابلاغیه وزیر کشور اشاره شده است با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی انتخابات مورد نظر ستاد ملی مدیریت کرونا و براساس توافق سه جانبه ستاد انتخابات کشور و هیات‌های مرکزی نظارت موضوع نامه شماره ۱۹۴۳۲۲ مورخ سوم اسفند ماه ۱۳۹۹ انتخاب معتمدین هیات‌های اجرایی مطابق با مفاد نامه شماره ۲۰۴۸۳۱ مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ انجام می‌پذیرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها