رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541467

بی­ تاثیر شدن تحریم­ها در بازار ابزار!!! ایرپاور شگفتی بازار ابزار بادی!

رپورتاژ تبلیغی / در چند سال گذشته تحریم­ها و مشکلات واردات از معضلات مهم در دنیای صنعت و به خصوص بازار ابزار ایران بوده است و همین مشکلات تحریم و محدودیت­های واردات باعث شد تا قیمت ابزار الات، افزایش بی سابقه­ایی را تجربه کند

dir="RTL" style="text-align:right">در چند سال گذشته تحریم­ها و مشکلات واردات از معضلات مهم در دنیای صنعت و به خصوص بازار ابزار ایران بوده است و همین مشکلات تحریم و محدودیت­های واردات باعث شد تا قیمت ابزار الات، افزایش بی سابقه­ایی را تجربه کند؛ فروشگاه تخصصی ایرپاور که خود وارد کننده اصلی انواع ابزار بادی و پنوماتیک است و نیز نماینده رسمی چندین برند معتبر بازار ابزار آلات پنوماتیک می باشد، از تجربه چندین ساله خود در واردات ابزار بادی استفاده نمود تا فرصت بی­نظیری را فراهم نماید برای خرید ابزار بادی­های مورد نیاز صنعت کشور با قیمت بدون واسطه و با قیمت فروش عمده.

فروشگاه اینترنتی تخصصی ابزار بادی ایرپاور از قدیمی­ترین فروشگاه­های تخصصی عرضه کننده انواع ابزار آلات بادی و پنوماتیک است که با سابقه حضور چندین دهه در بازار ابزار ایران امکان فروش ابزار بادی را با پایین­ترین قیمت ممکن فراهم آورده است.

بی­ تاثیر شدن تحریم­ها در بازار ابزار!!! ایرپاور شگفتی بازار ابزار بادی!

واردات مستقیم کلید ارزانی قیمت ابزار بادی

ایرپاور به دلیل تجربه واردات مستقیم ابزار بادی و البته به عنوان نماینده رسمی چندین برند معتبر ابزار آلات بادی، توانسته است دست اول­ترین قیمت­ها را به بازارعرضه نماید و به دور از فضای رقابت گرانی ابزار، قیمت ابزار را در پایین­ترین حد خود در ماه­های اخیر نگه دارد. در سال­های گذشته فروشگاه ایرپاور به عنوان فروشنده عمده ابزار بادی و فروش عمده به سراسر ایران و صادرات به کشو­ر­های همسایه فعالیت می­نمود، ولی از سال گذشته به دلیل مشکلات ویروس کرونا و همچنین بالا رفتن بی­سابقه قیمت ابزار، شروع به ارائه محصولات به مصرف کنندگان و فروش تکی محصولات خود نمود تا به نوبه خود قدمی بردارد برای زنده نگه داشتن صنعت و تولید کشور.

به همین ترتیب وب سایت ایرپاور که تا پیش از این مرجعی برای اطلاعات فنی محصولات بود تغییر کاربری داده و به فروشگاه اینترنتی تبدیل شد و فروش عمده و تکی محصولات را با قیمت عمده فروشی و با امکان ارسال به سراسر کشور در سبد خدمات خود قرار داد.

بی­ تاثیر شدن تحریم­ها در بازار ابزار!!! ایرپاور شگفتی بازار ابزار بادی!

تجربه و تنوع در ارائه خدمات و محصولات راز اعتبار ایرپاور

تنوع گسترده­ایی از انواع ابزار بادی و پنوماتیک با معتبر­ترین برند­های دنیا و بازار ایران، ایرپاور را تبدیل به اولین مقصد هر مصرف کننده و فروشنده ابزار بادی نموده است. با توجه به ارائه خدمات آنلاین در فروشگاه ایرپاور شما می­توانید برای خرید انواع ابزار بادی و پنوماتیک به وب سایت فروشگاه تخصصی ایرپاور https://airpower.ir/ مراجعه نمایید و با کمترین قیمت انواع ابزار بادی مانند انواع بکس بادی، انواع پیستوله رنگ، ایربراش و تنوع بی­نظیری از انواع ابزار الات بادی و پنوماتیک را خریداری نمایید.

بی­ تاثیر شدن تحریم­ها در بازار ابزار!!! ایرپاور شگفتی بازار ابزار بادی!

ابزار بادی کلید پایین آرودن قیمت تمام شده

تامین ابزار کارخانجات و صنایع تولیدی و خدماتی بزرگ کشور، یکی دیگر از دپارتمان­های مهم فروشگاه ابزار بادی ایرپاور است که در واقع قسمت مهمی از خدمات ایرپاور را شامل می­شود. همانطور که می­دانید کارخانجات و شرکت­های تولیدی و خدماتی به دلیل صرفه اقتصادی و بازدهی بالاتر ابزارالات بادی از مهمترین مصرف کنندگان ابزار بادی به شمار می­آیند و تقریبا در تمام کارخانجات و شرکت­ها برای تولید و ارائه خدمات از انواع ابزار بادی به جای ابزارآلات برقی و شارژی استفاده می­شود.

همانطور که اشاره شد ابزار بادی جایگزین مقرون به صرفه انواع دیگر ابزار آلات است که می­تواند تا حد چشمگیری هزینه­های تولید و در نهایت قیمت تمام شده محصولات رو به حداقل برساند؛ این مزیت ابزار آلات بادی و پنوماتیک در کنار عرضه محصولات با قیمت پایه­ی جهانی در فروشگاه ایرپاور می­تواند فرصت بی­همتایی باشد برای جان بخشیدن به تولید صنعتی کشور.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها