رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541508

آدم‌ربایی به خاطر اختلافات خانوادگی

ساعت 24-فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۳ آدم ربا و آزادی یک گروگان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به نقل از سایت پلیس، سردار کیومرث عزیزی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: حوالی ساعت ۱۴ روز هجدهم فروردین سال جاری یک فقره آدم ربایی در روستای آب باریک شهرستان ورامین اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم گشت پلیس در محل زنی جوان از اتباع افغانی سراسیمه اعلام داشت ۳ نفر از اتباع افغانستانی که از دوستان همسرش هستند روز گذشته به علت اختلاف خانوادگی به درب منزلش مراجعه و شروع به سر و صدا و درگیری لفظی با همسرش می کنند و محل را ترک می کنند و پس از چند دقیقه همسرش از منزل خارج و دیگر بازنگشته است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات با بررسی دقیق اظهارات زن جوان تحقیقات گسترده ای را آغاز و به اطلاعاتی از اعضای این باند آدم ربا دست یافتند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با تلاش بی وقفه پلیس سرانجام تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری کار گسترده اطلاعاتی ۳ نفر عامل آدم ربایی را شناسایی و دستگیر می کنند و محل اختفاء گروگان را در شهرستان "ملارد" غرب استان تهران شناسایی و عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: تیم های عملیاتی پلیس اطلاعات استان پس از هماهنگی های لازم قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و گروگان را در کمتر از ۲۴ ساعت در یک چهاردیواری محبوس شده آزاد کردند.

سردار عزیزی خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان مشخص شد که انگیزه آنان از این عمل مجرمانه اختلافات خانوادگی بوده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها