رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541509

استقبال علیرضابیگی از شکایت وزارت کشور

ساعت 24-نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با استقبال از شکایت وزارت کشور علیه اظهارات وی تاکید کرد: امید است به بهانه محاکمه بیگی این امکان فراهم شود تا مردم در جریان واقعیت های تلخ حوادث آبان ۹۸ قرار گیرند.

احمد علیرضابیگی در صفحه شخصی خود در توییتر، با استقبال از شکایت وزارت کشور گفت که سابق بر این زنگنه، نوبخت، آخوندی و پوری‌حسینی نیز از وی شکایت کرده بودند.

وی ابراز امیدواری کرد که با این شکایت و به بهانه محاکمه وی این امکان فراهم شود تا مردم در جریان آنچه واقعیت های تلخ حوادث آبان ۹۸ خواند قرار گیرند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس تاکید کرد: بنده همچنان بر ضرورت استیضاح وزیر کشور پافشاری می‌کنم و اجرای ماده (۲۲۱) آیین‌نامه داخلی مجلس را خواستارم ضمن اینکه در دوره دهم مجلس نیز جزو متقاضیان استیضاح وی بودم.از ابتدای شکل گیری مجلس یازدهم نیز بار دیگر درخواست استیضاح وزیر کشور را با رعایت تشریفات مربوطه به هیأت رئیسه تقدیم کردیم اما متأسفانه این موضوع در فراموش خانه هیأت رئیسه خاک می‌خورد.

به دنبال این تذکر محمد جواد کولویند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس که در دوره دهم ریاست کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها را نیز عهده دار بود با رد اظهارات علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: این ادعاهای گزاف و نسبت های خلاف واقع در حالی از تریبون مجلس مطرح می شود که در جریان حوادث مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و از جمله در روند مدیریت بحران های مختلف طبیعی مثل زلزله، بازسازی نوسازی مناطق سیلزده و مقابله با موضوع کرونا و برگزاری موفق چندین دوره انتخابات، ورود وزیر کشور، ورود بسیار موفقی بوده است.

وی همچنین افزود:واقعیت امر این است که متاسفانه آقای علیرضا بیگی از دوره دهم مجلس با مساله قیمت بنزین با حب و بغض برخورد کرده است و موضعی از سر کینه و عناد با وزیر کشور دارد. با عطف نظر به این واقعیت ها، وزارت کشور بیش از این، نمی تواند هتک حرمت ها و تشویش اذهان عمومی که این نماینده در حال انجام آن است را ملاحظه و بی تفاوت باشد و به منظور صیانت از واقعیت ها، پیگرد قانونی نماینده مورد نظر، قطعاً دنبال خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها