رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541814

کامیابینیا: واکسن قهرمانی زده‌ایم

ساعت24- کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که بازیکنان این تیم واکسن زده‌اند اما واکسن قهرمانی بوده که در این چند سال از آن بهره می‌برند.

کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر این تیم به هند برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و رقابت با تیم‌های گوای هند، الریان قطر و الوحده امارات اظهار داشت: وضعیت ما خوب است که آخرین بازی لیگ را هم با برد پشت سر گذاشتیم و روحیه خوبی داریم. امیدوارم به هند برویم، نتایج خوبی بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به شرایط کرونایی و اینکه قرنطینه‌ای هم در هتل وجود ندارد که کار بازیکنان را برای حفظ سلامتی سخت می‌کند، گفت: ما هم شنیده‌ایم شهری که در آن هستیم آزاد است و قرنطینه نیست. به هر حال خودمان باید رعایت کنیم و تا جایی که ممکن است با پزشک تیم هماهنگ می‌کنیم. بیرون که نمی‌رویم اما همه چیز را باید رعایت کنیم. هدف ما صعود از گروه‌مان است و به همین دلیل به هند می‌رویم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حریفان این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: سه تیم دیگر، خوب هستند. تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان می‌آیند، پتانسیل صعود از گروه‌شان را دارند. ما هم پرسپولیس هستیم و دوره گذشته فینالیست بودیم. امیدوارم تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

کامیابی‌نیا در واکنش به این صحبت ساکت الهامی که گفته گویا برخی تیم‌ها واکسن زده‌اند و با خیال راحت مسابقات‌شان را برگزار می‌کنند، اظهار داشت: بله، بازیکنان پرسپولیس همگی واکسن قهرمانی زده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا واکسن کرونا هم زده‌اند یا نه، گفت: فعلاً که ما واکسن کرونا نزده‌ایم اما همانطور که گفتم واکسن قهرمانی زده‌ایم و در این چند سال هم از آن استفاده می‌کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها