رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541820

بایرن‌مونیخ در خانه به برلینیها امتیاز داد

ساعت24- دیدارهای هفته بیست‌وهشتم بوندس‌لیگای آلمان با توقف صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها و پیروزی تیم دوم جدول دنبال شد.

در دومین روز از هفته بیست‌وهشتم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 4 مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ صدرنشین مقابل میهمان خود تیم یونیون برلین به تساوی یک - یک بسنده کرد.

باواریایی‌ها که با گل جمال موسیالا در دقیقه 68 از میهمان پایتخت‌نشین پیش افتادند، نتوانستند از برتری خفیف خود محافظت کنند و در دقیقه 85 دروازه‌شان توسط مارکوس اینگوارتسن باز شد. به این ترتیب تیم فوتبال بایرن مونیخ برای پنجمین بار در این فصل بوندس‌لیگا تن به تساوی داد و در مجموع برای هشتمین بار در کسب پیروزی ناکام ماند.

در بازی همزمان تیم رده دومی لایپزیگ میزبان خود تیم وردربرمن را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. دنی اولمو در دقیقه 12، آلکساندر سورلوث دو بار در دقایق 32 و 41 و مارسل سابیتز در دقیقه 63 گل‌های لایپزیگ را به ثمر رساندند و میلوت راشیکا در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی تنها گل وردربرمن را زد.

با نتیجه این دو بازی بایرن مونیخ 65 امتیازی شد و صدرنشین ماند اما لایپزیگ که 60 امتیازی شد توانست فاصله‌اش را با صدر جدول به 5 امتیاز کاهش دهد.

در دو بازی دیگر تیم هرتابرلین مقابل میهمان خود تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ به تساوی 2-2 بسنده کرد و اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 4 بر 3 در یک دیدار خانگی بر ولفسبورگ غلبه کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران تیم اشتوتگارت میزبان بوروسیا دورتموند خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها