رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 542156

آرزومندی: در بازی ‌پنجم باید نفت را غافلگیر کنیم

ساعت24-سرمربی تیم مهرام گفت در بازی پنجم باید حریف خود را غافلگیر کنیم.

علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال مهرام پس از برتری شاگردانش مقابل نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود و تماشاگران از نظر کیفی هم بازی خوبی دیدند. فشار مسابقه بالا بود اما خوشبختانه به برد رسیدیم تا کار به بازی پنجم کشید.

او ادامه داد: همچنان معتقدم که اتفاق خاصی نیافتاده و ما سعی کردیم با عملکرد بهتر نسبت به بازی‌های قبل، به سری نیمه‌نهایی برگردیم. الان کار مساوی است و هر کس پس فردا بهتر باشد و ببرد، لیاقت فینال را خواهد داشت.

سرمربی مهرام درباره شناخت کامل تیم‌ها از یکدیگر به دلیل چهار بازی رو در رو و سخت شدن کار برای بازی پنجم نیز گفت: دقیقا همینطور است. در بازی اول‌ ما نفت را غافل‌گیر کردیم‌ و در بازی دوم‌ و سوم‌ آن‌ها ما را. امروز هم ما با یک شیوه‌ کاملا جدید بازی‌ کردیم. الان شناخت تیم‌ها و این بازیکنان از یکدیگر کامل است و خیلی مهم است که تمرکز خود را در دفاع و حمله حفظ کرد و خوب باشیم.

علی آرزومندی درباره خطاهای زیاد بازی نیز گفت: بازی سنگیی بود اما به نظرم در دو بازی قبل تنش بیشتر بود که بنده اصلا موافق آ نیستم. فکر میکنم در این دیدار هر دو تیم تلاش کردند امروز این اعتراضات کم‌تر باشد و به نظرم همه فهمیدند که اعتراض هم کم‌تر است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها