رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542157

سامری: مصدومیت حسن‌زاده بدشانسی بود/ سعید دیوانه نبود که تمارض کند!

ساعت24-سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادانبا انتقاد از داور مسابقه گفت: بازیکن ما دیوانه نبود که تمارض کند.

حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت درباره باخت شاگردانش مقابل مهرام در بازی چهارم نیمه‌نهایی لیگ برتر، اظهار کرد: از همان ابتدا می‌دانستیم که نسبت به سه دیدار قبل، بازی سنگین‌تری است. ‌به بازیکنانم تذکر داده بودم که نباید عقب بکشیم و آن‌ها هم همین ‌خواسته‌های‌ما را انجام دادند، اما بدشانسی آوردیم.

او ادامه داد: به نظرم امروز روز پر سوتی بود و با بدشانسی که آوردیم در شروع بازی حسن‌زاده‌ هنگام‌گرم‌ کردن دچار گرفتکی‌ فیله کمر شد و از ابتدا تا پایان مسابقه بازی‌ نکرد. من از کوارتر سوم نه رسول مظفری را داشتم و نه سعید داورپناه را، در حالی که اصلا خطای تمارضی که برای سعید گرفتند اصلا درست نبود. سعید شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرده بود و دلیل نداشت تمارض کند، یک خطای غیر ورزشی هم گرفتند که باعث‌شد او دیسکالیفه شود.

سرمربی تیم نفت با انتقاد از قضاوت داورها، گفت: یک بازیکن زمانی می‌خواهد تمارض کند که بخواهد خطا بگیرد، اما اصلا دلیل نداشت که سعید بخواهد چنین کاری کند. پای بازیکن حریف زیر پای سعید بود که او تعادلش را از دست داد. مگر دیوانه است تمارض‌ کند وقتی توپ او وارد سبد شد؟ ما سعید را از دست دادیم ‌و رفته رفته هم با کم‌تر شدن نفرات بازی را واگذار کردیم.

او در مورد بازی پنجم نیز گفت: باید تلاش ‌کنیم، البته اگر چنین بدشانسی‌هایی گریبان تیم ما را نگیرد. ما همه تاکتیک خود را آماده کرده بودیم و این مصدومیت حسن‌زاده‌ کار را سخت کرد. ما تیمی نیستیم که عقب بکشیم و قطعا برای کسب پیروزی در بازی پنجم به مصاف مهرام می‌رویم.

سامری درباره خستگی تیم‌ها برای بازی پنجم‌ نیز گفت: به هر حال شرایط برای هر ‌دو تیم‌ یکیسان است‌ و بازی سنگینی در پیش است.

او در مورد شرایط حسن‌زاده برای بازی‌ پنجم ‌نیز گفت: در یک دقیقه پایانی مسابقه هم به دلیل اینکه‌ همه بازیکنان پنج خطایی شدند او را وارد زمین کردیم. فعلا شرایطش به صورت کامل مشخص نیست که بازی می‌کند یا خیر.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها