رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542249

بارش باران و باد شدید در ۳۱ استان کشور

ساعت 24-سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید طی امروز و فردا در ۳۱ استان کشور و تداوم بارش ها تا شنبه آینده در برخی استان‌ها خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در اکثر مناطق کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی شده است. در برخی نواحی استان های خوزستان، جزایر شمال خلیج فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ بارش ها به تدریج در نوار غربی کاهش پیدا خواهد کرد. روز پنجشنبه در استان‌های واقع در نوار شرقی و ارتفاعات البرز شرقی بارش های پراکنده پیش‌بینی شده است. جمعه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان‌های خراسان شمالی خراسان رضوی و شرق سمنان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده در ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان شرقی آذربایجان غربی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده روی می دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها