رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542297

خرید ارز دیجیتال و پرفکت مانی از بیت مهر

رپورتاژ تبلیغی / ارز دیجیتال این توانایی را دارد که کاملاً تفکر جامعه درباره پول را تغییر دهد. ظهور بیت کوین ، اتریوم و هزاران ارز رمزنگاری شده دیگر که فقط به صورت الکترونیکی وجود دارند ، بانک های مرکزی جهانی را وادار به تحقیق درباره چگونگی کارکرد ارزهای دیجیتال ملی کرده است.

در ادامه با مبحث ارز دیجیتال و خرید انواع ارزهای دیجیتال اعم از خرید تتر، خرید ترون و خرید پرفکت مانی و ... آشنا می شوید:

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال هر ارزی است که بصورت الکترونیکی بصورت انحصاری در دسترس باشد. نسخه های الکترونیکی ارز در حال حاضر بر سیستم های مالی اکثر کشورها غلبه دارد. به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، واحد پول فیزیکی موجود در ایالات متحده فقط حدود یک دهم کل پول است. بقیه در سپرده های مختلف بانکی به شکل الکترونیکی نگهداری می شود.

آنچه ارز دیجیتال را از ارز الکترونیکی که در حال حاضر در حساب های بانکی اکثر آمریکایی ها متمایز می کند این است که هرگز شکل فیزیکی به خود نمی گیرد. در حال حاضر ، می توانید به یک دستگاه خودپرداز مراجعه کرده و رکورد الکترونیکی موجودی ارز خود را به دلار فیزیکی تبدیل کنید. ارز دیجیتال اما هرگز شکل فیزیکی پیدا نمی کند. همیشه در یک شبکه رایانه ای باقی مانده و از طریق دیجیتال مبادله می شود.

خرید ارز دیجیتال و پرفکت مانی از بیت مهر

ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) چیست؟

ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) یک ارز دیجیتالی است که توسط بانک مرکزی یک کشور صادر و نظارت می شود. مانند بیت کوین به آن فکر کنید ، اما اگر بیت کوین توسط فدرال رزرو مدیریت می شد و از حمایت کامل دولت ایالات متحده برخوردار بود.

در حالی که هنوز هیچ بانک مرکزی ملی ارز دیجیتال خود را راه اندازی نکرده است ، حداقل 80٪ از بانک های مرکزی در حال تحقیق درباره این فناوری هستند.

ارز دیجیتال چگونه بر شما تأثیر می گذارد؟

اگر ایالات متحده ارز دیجیتال را تصویب کند ، به عنوان جایگزین پول نقد کار می کند اما از طریق الکترونیکی بودن انتقال سریع پول ، از مزیت داخلی آن نیز برخوردار است. Cunha چند ایده در مورد وضعیت مصرف کنندگان دارد. "فرض ما این است که مانند پول نقد رایگان یا تقریباً رایگان خواهد بود. سایر بازیکنان بخش خصوصی ممکن است در بالای آن نوآوری کنند و احتمالاً هزینه هایی را اضافه کنند ، اما این باید بیشتر برنامه ریزی شود. "

مزایای ارز دیجیتال چیست؟

در حالی که اخبار رسانه ها و دولت اخیر بحث در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال در صنعت را برانگیخته است ، مشخص شده است که هنوز بسیاری از سوالات و بحث های بی پاسخ در مورد تهدیدات و فرصت های ارز دیجیتال وجود دارد. هنگام استفاده از ارزهای دیجیتال مزایای زیادی را تجربه خواهید کرد. برخی از مزایایی که به دست خواهید آورد در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.

1- بیت کوین (Bitcoin)

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است مانند سایر ارزها ، از بیت کوین می توان برای خرید اقلام به صورت محلی و الکترونیکی استفاده کرد. به عنوان یک کاربر جدید ، می توانید از Bitcoin بدون درک تمام جزئیات فنی آن استفاده کنید. وقتی کیف پول بیت کوین را روی تلفن همراه یا رایانه خود نصب کنید ، اولین آدرس بیت کوین را ایجاد می کند و هر زمان که بخواهید می توانید تعداد بیشتری تولید کنید. پس از ایجاد بیت کوین ، می توانید از آنها برای انواع معاملات واقعی استفاده کنید

2- اتریوم (ETH)

Ethereum در سال 2015 ایجاد شد ، نوعی ارز رمزنگاری شده است که یک پلت فرم منبع باز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. ضمن ردیابی مالکیت معاملات ارز دیجیتال ، بلاکچین Ethereum همچنین بر اجرای کد برنامه نویسی از هر برنامه غیرمتمرکز تمرکز دارد و اجازه می دهد تا توسط توسعه دهندگان برنامه برای پرداخت هزینه های معاملات و خدمات در شبکه Ethereum استفاده شود.

خرید ارز دیجیتال و پرفکت مانی از بیت مهر

3- تتر (Tether)

در میان برترین ارزهای رمزنگاری شده توسط سرمایه بازار ، Tether از چند جهت برجسته است. برخلاف سایر دارایی های رمزنگاری نسبتاً ناپایدار که موقعیت های بالایی را در نمودارها اشغال می کنند ، Tether (USDT) یک پایدار بیت کوین است - یکی از چندین نشانه مبتنی بر بلاکچین که ارزش آن با ارز یا دارایی دیگری مرتبط است. این بدان معناست که قیمت آن در مقایسه با سایر ارزهای رمزپایه بسیار کم است.

4- ترون (Tron)

Tron یک سیستم عامل مبتنی بر بلاکچین است که به شما امکان می دهد برنامه های غیرمتمرکز ایجاد کرده و محتوای رسانه ای را به اشتراک بگذارید. رمز TRX خود برای دستیابی به برخی ویژگی های نرم افزار عامل مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هدف اصلی این رمز استفاده در شبکه TRON است. با این حال ، این هنوز یک ذخیره ارزش است و می تواند در صرافی ها معامله شود ، به همین دلیل TRX را می توان یک ارز مجازی نیز نامید. ترون نه تنها با چشم انداز تمرکززدایی از اینترنت ، یک پایگاه سرمایه گذار جهانی را به خود جلب کرده است ، بلکه این پروژه به دلیل هزینه های کلان خود برای خرید ترون یا مشارکت با خدمات جدید شناخته شده است.

خرید ارز دیجیتال و پرفکت مانی از بیت مهر

5- پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت های غیر نقدی در اینترنت ایجاد شده است. این شبکه در سال 2007 تأسیس شده است. بر اساس قانونی ، Perfect Money Corporation در پاناما ثبت شده است. این سیستم در ابتدا به عنوان ابزاری برای پرداخت تسویه حسابهای فوری و ایمن در محیط کسب و کار و بین کاربران خصوصی ایجاد شده است.

نوآوری دیگر با خرید پرفکت مانی یک کوپن پیش پرداخت که بستر بسیار حرفه ای ، ایمن ، سریع و اقتصادی بیشتری را برای شارژ و برداشت کیف پول الکترونیکی فراهم می کند. روش های استاندارد پول مانند سکه و اسکناس از نظر خرید بیشتر آزار دهنده می شوند. هنگامی که بتوانند مدتی را برای خرید یک محصول صرف کنند ، مردم مجبور به برنامه ریزی موارد خاصی می شوند و برنامه هایی را ایجاد می کنند. با این حال ، بزرگترین مشکل آنها پس انداز است. اما به لطف Perfect Money ، می توانید بودجه خود را بسیار موثرتر برنامه ریزی کنید! پرفکت مانی در کل پردازش عملیات مالی در اینترنت است تا مشتریان آن را آسان تر کند.

صرافی ارز دیجیتال بیت مهر بهترین خدمات را در زمینه ارز دیجیتال ارائه میدهد . اکنون وارد سایت بیت مهر (bitmehr.com)

شوید و خرید و فروش ارز دیجیتال را در بستری امن انجام دهید .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها