رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542458

فروش مجدد مرغ قطعه بندی از امروز / توزیع گسترده مرغ با نرخ مصوب

ساعت 24-معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که مردم نگران تامین مرغ با نرخ مصوب نباشند، گفت: مصوب شده است از امروز دوباره مرغ قطعه بندی شده را در فروشگاه‌ها داشته باشیم و انتظار می‌رود دوباره فضای بازار عادی شود.

امید گیلان پور در پایان هفتمین جلسه کارگروه ساماندهی بازار مرغ کشور افزود: در اکثریت قریب به اتفاق مناطق کشور، وضعیت با ثباتی در بازار مرغ داریم.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: نباید نادیده گرفت که برخی از استان‌های کشور همیشه با کمبود تولید مواجه اند که استان‌های معین جهت تأمین مرغ مورد نیاز آن‌ها اقدام می‌کنند در عین حال در ماه مبارک رمضان برای استان‌هایی که با کمبود تولید مرغ مواجه هستند استان‌های معین مشخص کردیم و در پایان هفته جاری به آن‌ها ابلاغ خواهد شد. نباید نگران تأمین مرغ با نرخ مصوب در سراسر کشور باشیم.

گیلان پور باره عدم توزیع مرغ‌های قطعه شده در فروشگاه‌ها گفت: تصمیم داریم تا به شرکت‌های دارای مجوز قطعه بندی مرغ، اجازه قطعه بندی دهیم در این راستا باید مرغ آماده مصرف را پیش از قطعه بندی برای شرکت‌های دارای مجوز فراهم کنیم این شرکت‌ها نگران تأمین کالاهای مورد نیاز خود نباشند. روی هم رفته مصوب شد تا از امروز دوباره مرغ قطعه بندی شده را در فروشگاه‌ها داشته باشیم انتظار می‌رود دوباره فضای بازار عادی شود.

گیلان پور دلیل کمبود مرغ قطعه شده در روزهای گذشته را اغتشاش و اخلال پیش آمده در بازار بیان کرد و توضیح داد: در روزهای گذشته تقاضای مرغ برای قطعه بندی بالا رفته بود و مردم از تهیه مرغ کامل در بازار عاجز مانده بودند به این علت ما بر آن شدیم تا برای چند روزی مرغ مورد نیاز برای قطعه بندی را در بازار کاهش دهیم. البته شرکت‌های دارای مجوز قطعه بندی مرغ اذعان می‌کردند که مرغ تازه و کامل را گران می‌خرند و به این علت مرغ را گرانتر قطعه بندی می‌کنند.

وی اظهار کرد: قیمت مرغ برای ماه مبارک رمضان کاهش نخواهد داشت و بر اساس نرخ مصوب تولید محاسبه می‌شود. تثبیت قیمت‌ها در بازار سبب می‌شود تا مردم در نزدیک‌ترین محل بتوانند مرغ مورد نیاز خود را تأمین کنند و دیگر نیازی به انبار کردن مرغ در خانه‌ها نخواهد بود. تمام تلاش ما ایجاد چنین اطمینانی برای مردم است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها