رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542512

قالیباف: نباید به بهانه کرونا و خطرجانی از مردم فاصله گرفت

ساعت24-رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دلایلی همچون آسیب دیدن از مسائلی کرونا و در خطر بودن جان نیز نمی توان از مردم فاصله گرفت، اما متاسفانه ما از این نوع نگاه فاصله گرفته‌ایم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز ( چهارشنبه) با مدیران کل بخش های مختلف مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست با بیان این که ایجاد رقابت و تلاش جمعی و تحول ضروری است، گفت: در غیر این صورت روزمرگی همچون خاک مرده‌ای بر ما پاشیده می‌شود و گویی بود و نبود ما فرقی ندارد و احساس بی‌هویتی خواهیم کرد، لذا هدف و فلسفه برگزاری این جلسات ایجاد ارتباط بیشتر و برادری و انس و الفت باشد.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی هیچگونه حجاب و فاصله میان کارگزار و مردم نباید وجود داشته باشد،افزود: حتی به دلایلی همچون بیماری کرونا و در خطر بودن جان نیز نمی‌توان از مردم فاصله گرفت، اما متاسفانه ما از این فضاها فاصله گرفته‌ایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری روزهای جنگ تحمیلی، گفت: شاید چنین فضاهایی از نظر بسیاری از مدیران رویایی به نظر آید، اما ما نبود این فاصله‌ها را در ایام جنگ تحمیلی به کرات دیده و تجربه کرده‌ایم، بنابراین باید گفت؛ پشت خاکریزها، نماد و مصداقی از اخوت، برادری و همراهی رزمندگان و جان برکفان وطن بود.

قالیباف نسبت به ضرورت اعتماد مدیران و مسئولان به یکدیگر همچون زمان جنگ تحمیلی تاکید کرد و گفت: آن زمان در مخیله کسی خطور نمی‌کرد که مثلاً برادری که در جبهه صحبت می‌کرد، قصد و هدفش مسائل دیگری است اما این روزها چنین نیست.

وی بیان کرد: بهتر است در روزهای معنوی ماه مبارک رمضان از خدا بخواهیم این نوع باورها را در ما بپروراند و وجدان‌مان همیشه بیدار باشد، همچنین هیچگاه در زندگی خود به دنبال مکر برای دیگران نباشیم، بلکه کار خود را با سیاست، دقت، ایمان، وجدان و تلاش انجام دهیم، حتی اگر طرف مقابل هرکاری را انجام دهد بدانیم که " وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ" بنا براین همه مسائل را باید به خدا سپرد، چراکه اگر رابطه خود را با خدا درست کنیم، خدا رابطه‌مان را با مردم، درست خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایمان داشته باشیم که عزت و ذلت به دست خداست، گفت: امیدوارم همه در حق هم دعا کنیم و از خداوند بخواهیم در آغاز ماه مبارک رمضان این تحول را در یکایک ما به وجود آورد و خداوند توفیق بندگی و خدمت را به همه ما در مقابل این مردم شریف بدهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها