رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542626

4 ایرانی در نظرسنجی AFC

ساعت 24-4 بازیکن ایرانی که در تیم های خارجی توپ می زنند، به عنوان گزینه لژیونر برتر هفته قاره آسیا مطرح شدند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی های هفتگی خود از علاقمندان در مورد عملکرد بازیکنان مطرح قاره که در تیم های اروپایی بازی می کنند، این هفته نام مهدی طارمی، سردار آزمون، علی علیپور و امیر عابدزاده را در جمع 6 گزینه مورد نظرش برای این منظور قرارداد و از علاقمندان خواست در این نظرسنجی شرکت کنند.

هریک از این 4 بازیکن لژیونر ایرانی در هفته اخیر عملکرد قابل توجهی داشتند. به عنوان مثال مهدی طارمی، مهاجم پورتو پرتغال در بازی برگشت با چلسی در آخرین دقیقه با یک ضربه قیچی برگردان باعث برد یک بر صفر تیمش در لیگ قهرمانان اروپا شد.

به همین خاطر سایت کنفدراسیون درباره اش نوشت:طارمی در 2 سال گذشته بازیکن مورد نظر هواداران بوده و با گل قیچی برگردان جادویی اش در بازی با چلسی، باعث جلب توجه دنیای فوتبال شد.

سردار آزمون، مهاجم ملی پوش دیگر کشورمان که در زنیت روسیه توپ می زند، در بازی تیمش 2 گل زد و به زعم این سایت، زنیتی ها را با 7 امتیاز در بالای جدول لیگ روسیه نگه داشت.

علی علیپور و امیر عابدزاده که در تیم ماریتیمو پرتغال بازی می کنند، در بازی مقابل فارنزی نقش داشتند. علیپور گل اول تیمش را در برد ماریتیمو زد و عابدزاده، دروازه بان تیم هم آنقدر خوب کارکرد که بازیکن برتر میدان برگزیده شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها