رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542769

دستگیری دزدان سریالی مغازه‌ها

ساعت 24-اعضای باند چهارنفره سارقان مغازه و اماکن مسکونی، بعد از دستگیری به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار ما پرونده‌هایی از کلانتری‌های 156 افسریه و 157 مسعودیه برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد و تیم مبارزه با سرقت اماکن و مغازه بررسی موضوع را به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. کارآگاهان در تحقیقات پلیسی موفق شدند دو نفر از سارقان منزل را که یک دستگاه دوچرخه از پارکینگ ساختمانی سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر کنند. سپس از مخفیگاه متهمان یک دستگاه دوچرخه و ابزارآلات ارتکاب جرم کشف شد و متهمان برای کشف سایر جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل شدند.
متهمان در حالی تحت بازجویی قرار گرفتند که چند پرونده سرقت از خانه‌ها و مغازه‌ها روی میز مأموران بود و احتمال داشت این افراد در این دزدی‌ها نقش داشته باشند. متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از منازل و مغازه‌ها با همکاری دو نفر از همدستان دیگرشان اعتراف و مشخصات آنها را اعلام کردند. پس از آن پلیس تحقیقات را پی گرفت و هر دو متهم در عملیات مستقل دیگری دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان تعدادی اموال سرقتی از مغازه‌ها و خانه‌ها و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه پالس کشف شد. در ادامه اعضای این گروه که سه مرد و یک زن هستند تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفتند و تاکنون به هفت فقره سرقت از مغازه‌های میوه‌فروشی، خیاطی، قصابی، سوپرمارکت، سیگار و تنباکوفروشی در محدوده افسریه و مسعودیه اعتراف کرده‌اند. همچنین با شناسایی محل‌های سرقت، مال‌باختگان شناسایی و اموال کشف‌شده طی صورت‌جلسه به آنان تحویل داده شده است.
سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، با تأیید این خبر خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر چهار متهم به دادسرا معرفی و با قرارهای مناسب روانه زندان شدند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها