رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542835

روحانی از وزیر بهداشت گلایه مند است؟ / آنها که می گفتند واکسن نخرید امروز میگویند چرا واکسن کم خریده‌اید

ساعت24-روحانی گفت: وزارت بهداشت مجاز است برای خرید واکسن اظهار و نظر کند، البته اگر شرکت معتبری مورد تایید وزارت بهداشت توان خرید واکسن با قیمت نیمایی داشته باشد مشکلی و موانعی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در شرایطی که مشکل ایجاد می‌شود، همه به فکر باشیم و دست به دست هم دهیم. در تریبون‌ها باید هم هشدار باشد و هم آرامش. تریبونی نباید داشته باشیم که آرامش را بهم بریزد.

وی ادامه داد: بنابراین هیچ کس یک موضوع را نگوید که مشکل فقط این یکی است و همین یکی باید حذف شود. همه موضوعات باید با هم حل شود و همه جای خود را دارند و باید همه اینها به یک موضوع جمع شود و آن اینکه سبک زندگی را باید عوض شود.

رییس جمهوری با اشاره به بحث واکسن در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ممکن است افراد واکسینه شده بعد از ۶ ماه دوباره واکسینه شوند داستان این مسائل روشن نیست. وزارت بهداشت می‌گوید این واکسن مصونیت دوساله ایجاد نمی‌کند باید به فکر تهیه واکسن انبوه برای سال‌های بعد باشیم تا از این مساله عبور کنیم.

رییس دولت یازدهم و دوازدهم خاطر نشان کرد: روزی که برای تهیه واکسن از روسیه و چین اقدام کردیم در فضای مجازی عده ای به دنبال فضا سازی در این زمینه بودند و شخصی از تریبون رسمی اعلام کرد که من این واکسن را نمی‌زنم. نامه‌هایی که از سوی برخی پزشک‌ها به دفتر من ارسال شده نشان می‌دهد برخی از ما می‌خواستند که از روسیه و چین واکسن نخریم. همان افراد که می‌گفتند واکسن نخرید امروز می‌گویند چرا واکسن کم خریده‌اید؟

وی با بیان اینکه خرید هرگونه واکسنی باید به تایید وزارت بهداشت برسد، گفت: وزارت بهداشت مجاز است برای خرید واکسن اظهار و نظر کند، البته اگر شرکت معتبری مورد تایید وزارت بهداشت توان خرید واکسن با قیمت نیمایی داشته باشد مشکلی و موانعی وجود ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها