رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542954

کاشت موی بدون جراحی در کلینیک ساعی تهران

رپورتاژ تبلیغی / ریزش مو علت های متفاوتی دارد. گاهی کمبود ویتامین و گاهی مشکلات ارثی و عصبی و .. عامل ریزش مو است. گاهی اوقات می توان علت را به راحتی تشخیص داد و درمان را شروع کرد. اما موهای از دست رفته ممکن است دیگر ترمیم نشوند.

خبر
dir="RTL" style="text-align:right">در این موقعیت افراد دچار طاسی و یا کم پشتی می شوند. کمبود مو در سر و یا طاسی می تواند زمینه کاهش اعتماد به نفس و افسردگی هم باشد. اما امروزه روش های زیادی برای درمان طاسی وجود دارد. دیگر جای نگرانی وجود ندارد. کاشت مو روشی دائمی و بدون استرس ریزش دوباره است. در مورد کاشت مو شایعات زیادی وجود دارد همین موضوع باعث شده است تا باورهای غلط در بین مردم رواج پیدا کند.

برخی از افراد تصور می کنند پوست سر برای پیوند بریده می شود. در صورتی که به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. برخی دیگر هم تصور می کنند که کاشت مو یک عمل جراحی خطرناک و وحشتناک است. آنها تصور می کنند باید چندین روز بستری شوند و درد و خونریزی را تحمل کنند. باید بگوییم تمامی این باورها کاملا غلط است. امروزه دیگر چیزی به عنوان طاسی وجود ندارد. در واقع بدون هیچ گونه درد و خونریزی با کاشت مو می توان این مشکل را برطرف کرد. تنها کافی است یک متخصص ماهر و باتجربه در زمینه کاشت مو پیدا کنید. در این مقاله سعی داریم شما را با تمامی حقایق کاشت مو آشنا کنیم.

کاشت مو بدون جراحی چگونه انجام می شود؟

ممکن است افراد زیادی باشند که به دلیل ترس از جراحی و درد و خونریزی اقدامی برای کاشت مو نکنند. برای درمان ریزش مو و یا حتی طاسی، کاشت مو بهترین و راحت ترین روش است. فقط کافی است واحدهای سازنده مو یعنی گرافت ها یا همان فولیکول ها از قسمتی از سر و یا بدن برداشته شوند. سپس همین فولیکول ها در قسمتی که دچار ریزش شده است، کاشته می شوند. به این روش دوباره آن ناحیه که دچار طاسی شده است پر از مو می شود. این روش کاملا دائمی است. یعنی خیلی راحت می توانید موهای کاشته شده را کوتاه کنید.

زیرا این موها مجدد رشد می کنند. این فولیکول ها در محل جدید دوباره شروع به رشد می کنند. به طوری که گویی در جای قبلی خود هستند. در واقع با پیشرفت علم و تکنولوژی در این عرصه دیگر مشکلی به عنوان طاسی و کچلی وجود ندارد. هیچ گونه مانعی برای موهای جدید در محل جدید وجود ندارد. خیلی راحت می توانید موهای جدید خود را سشوار کنید. حتی می توانید از رنگ مو استفاده کنید. موهایی که در محل جدید کاشته شده اند، مقاومت خوبی در برابر طاسی دارند. آیا می دانید علت این موضوع چیست؟ زیرا این موهای جدید از قسمت پشتی سر و طرفین جدا شده اند. موهای این قسمت ها از سر مقاومت خوبی دارند و ضخیم تر هستند. اما موهای قسمت های دیگر سر تارهای نازک تری دارند. به همین دلیل زودتر دچار ریزش می شوند. پس موهای قسمت های طرفین سر و پشتی آن ضخامت و مقاومت و کیفیت بالاتر و بهتری دارند.

آیا می توان گفت کاشت مو یک عمل جراحی است؟

بله در کل از کاشت مو به عنوان یک عمل جراحی یاد می شود. اما روش های کاشت مو بسیار کم تهاجمی هستند. به همین دلیل گاهی به آن عمل جراحی نمی گویند. کاشت مو دو روش کلی دارد.

  • کاشت مو با روش جراحی : روش ترکیبی و FUT روش هایی هستند که به عنوان کاشت مو با جراحی به آنها نگاه می شود.
  • کاشت مو بدون جراحی : روش FIT و سایر روش های دیگر بر پایه این روش مانند روش BHT

کاشت مو با جراحی چگونه است؟

کاشت مو به روش FUT یکی از روش های قدیمی و در عین حال مناسب برای کاشت مو است. هنوز هم از این روش در همه جای دنیا استفاده می شود. کاشت موی نواری نام دیگری برای کاشت مو به روش FUT است. زیرا هنگام برداشت فولیکول های مو از پشت سر، باید به شکل نواری آنها را جدا کرد. برای برداشت فولیکول ها از پوست سر به صورت نواری باید لایه نازکی از پوست سر برشی ایجاد شود. زیرا فولیکول ها در قسمت میانی پوست سر قرار دارند. این برش کمی همراه با خونریزی است. البته به دلیل وجود بی حسی درد زیادی احساس نمی شود.

بعد از برداشت فولیکول ها این گرافت ها زیر میکروسکوپ بررسی و استخراج می شوند. حال نوبت ان است که جراح در قسمت پذیرنده باید سوراخ هایی ایجاد کند. این سوراخ ها کمتر از یکی میلی متر است. گرافت ها با دقت و ظرافت توسط جراح در این نواحی قرار می گیرند.

روش کاشت موی بدون جراحی و درد و خونریزی

بعد از کشف کاشت مو به روش FUT، پزشکان و جراحان به دنبال راه حلی بودند که بتوانند کاشت مو را بدون درد و خونریزی انجام دهند. در واقع به دنبال روشی بودند که تهاجم کمتری داشته باشد. در آخر نتیجه این ابداع روش FIT بوده است. در این روش هم واحد های فولیکولی از بانک مو استخراج می شود. با ابداع روش FIT متقاضی برای انجام این روش بسیار زیاد شد. زیرا افراد معمولا برای درمان به دنبال راهی آسان و بدون درد و خونریزی هستند. با اختراع این روش کار بسیار آسان و راحت شده است.

هر دو روش FUT و FIT دارای یک روش یکسانی برای کاشت مو هستند. اما در مورد برداشت فولیکول مو این دو روش باهم متفاوت هستند. در کاشت مو به روش FIT جراح باید بوسیله پانج، سوراخ هایی به عمق کمتر از یک میلی متر در سر ایجاد کند. سپس فولیکول های مو را در آن پیوند دهد.

همانطور که گفتیم روش FIT به عنوان یک روشی بدون جراحی نام گرفته است. زیرا هیچ گونه خونریزی و دردی در این روش پیش نمی آید. تمامی برش های ایجاد شده کمتر از یک میلی متر عمق دارند. حداکثر خونریزی احتمالی در این روش حدود یک قطره است. هیچ گونه بخیه ای در این روش ایجاد نمی شود. درد و ناراحتی بعد از انجام کاشت مو، خیلی کم و قابل تحمل است. در مدت زمان بسیار کوتاهی بهبودی کامل صورت می گیرد. عوارض خاصی در کاشت مو به روش FIT وجود ندارد. هیچ گونه جای زخم و اسکار و ... مشاهده نمی شود. احتمال چنین مواردی خیلی کم است.

کلینیک ساعی تهران با چندین سال سابقه در زمینه کاشت مو در حال خدمت رسانی به مردم است. کلینیک ساعی با داشتن بهترین متخصصین و جراحان و هم چنین بهترین دستگاه ها در زمینه کاشت مو بهترین و به روز ترین روش ها را برای کاشت مو ارائه می دهد.

روش های نوین کاشت مو بدون جراحی

روش های جدیدتری هم برای کاشت مو بدون جراحی وجود دارد. روش BHT و SUT و MICRO FIT روش هایی نوین و بدون جراحی هستند. زیرا در این روش ها هم برداشت فولیکول مو مانند روش FIT است. البته این روش ها از روش FIT و FUT هم جدید تر و پیشرفته تر هستند.

  • کاشت مو به روش SUT چگونه انجام می شود؟ در روش SUT هم دقیقا مانند روش FIT فولیکول بردشات می شود. با این تفاوت که در این روش دیگر از انبرک برای برداشت فولیکول استفاده نمی شود. در عوض از دستگاهی به نام SAFER برای بردشات فولیکول مو استفاده می شود. این دستگاه مجهز به ساکشن است. مدت زمان انجام کار در روش SUT کمتر است. زیرا سرعت انجام کار بالاتر است. در نتیجه احتمال صدمه دیدن فولیکول ها در روش SUT بسیار کمتر است.
  • کاشت مو به روش BHT چگونه انجام می شود؟ در روش BHT از موهای بدن مانند ریش و قفسه پشتی سینه به عنوان بانک مو استفاده می شود. این روش برای کسانی مناسب است که بانک موی آنها در قسمت سر ضعیف است. به همین دلیل از موهای بدنشان به عنوان بانک مو استفاده می شود. در واقع دیگر کسانی که بانک موی ضعیفی در سرشان دارند هم نباید نگران باشند. زیرا برای آنها هم روش مخصوصی به نام روش BHT وجود دارد. در کلینیک ساعی متخصصین با به کار گیری این روش به کاشت مو می پردازند. این روش یکی از موثر ترین روش ها برای کاشت موی افرادی است که بانک موی ضعیفی دارند.
  • کاشت مو به روش MICRO FIT چگونه انجام می شود؟ امروزه این روش یکی از جدیدترین روش ها در کاشت مو محسوب می شود. این روش بدون جراحی انجام می‌شود. به راحتی می توان گفت موثر ترین روش بدون جراحی روش MICRO FIT است. این روش مزین های زیادی دارد. گرافت ها با کیفیت بهتری در محل پیوند قرار می یگرند. در نتیجه نتیجه کاشت مو بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

در آخر فراموش نکنید که انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر و باتجربه کاری بالا از مهم ترین مسائل است. پزشکان و جراحان خوب و متبحر با مهارت های بالایی که دارند می توانند شما را به نتیجه دلخواهتان برسانند. در کلینیک ساعی متخصصان و جراحان حرفه ای با به کارگیری بهترین روش ها و متدها همراه با مهارتشان لبخند رضایت را بر لب های شما می نشانند. موهای جدید کاشته شده در سر بیمار همانند موهای قبلی حتی مقاوم تر و ضخیم تر است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها